Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • siamusen
    Avstängd skrev 2007-09-01 23:08:08 följande:
    ja verkligen musen, jagh har fött två ungar genom det stora svarta hålet, ( nej inte rövhölet). Och jag kämpade, det gjorde ju inte du liksom!
    Ja, tycker det är lite dumt att folk ska fa föda vaginalt bara fôr att de är lata lixom och inte vill ha ont.
  • siamusen

Loppan Loppan skrev 2007-09-01 23:11:34 följande:

Räkmacka och swich liksom....så fan heller!!!!!!!Det är minsann INGET av mina tre barn som slinkit ut OBEMÄRKT ska jag säja dej!!!!Tack för mej-Bara min åsikt
    Kanske inte obemärkt men mer obemârkt än om de varit födda med snitt..Snitt gör ju SKITONT i flera manader...det vet ju ALLA.

De som föder vaginalt har ju bara ont en liten stund.
  • siamusen

Loppan Loppan skrev 2007-09-01 23:13:10 följande:

Men hallå, var i hela födande processen e man lat??????
    För att man inte tar lika stora risker som en som föder med snitt...och de som föder vaginalt kämpar bara nagra timmar...de som föder med snitt kämpar i manader.

Räkmacka alltsa.
  • siamusen
    HeddaBigBum skrev 2007-09-01 23:13:08 följande:
    Har jag missat något? Menar TS allvar alltså?
    Vad tror du?
  • siamusen
    HeddaBigBum skrev 2007-09-01 23:17:03 följande:
    Ja, men Loppan verkar ju väldigt worked up, så jag kanske bara är korkad, naiv och 2 ggr superlat... fast min andra gång som lat föderska stämmer det faktiskt. I ca 20 minuter hade jag ont, sen "slank" hon ut. Guilty as charged!
    Ja, där ser du
  • siamusen
    Lilo83 skrev 2007-09-01 23:17:23 följande:
    har själv fått snitt pga att min son inte kom ut (han låg snett) vill inte på stå att ett snitt är så hämskt hade då inte ont i flera månader osv... vill nog påstå att dom som föder vaginalt har de betydligt värre iaf under själva förlossningen en som blir snittad är ju helt bedövad och känner ju int nå!!
    Jorå..ALLA vet att man har mycket fler komplikationer med snitt.
  • siamusen

De som snittas far ingen matbricka med en liten flagga pa efterat heller.

Det far ju de som fött vaginalt...ânnu mera lyx lixom.

tror jag maste lâgga till detta i TS för det kânns viktigt.

• siamusen
    Peda skrev 2007-09-01 23:21:18 följande:
    ja och ni som fött vaginalt säger att man föder inte på riktigt om man inte föder med smärta.... well... vi som är snittade kan nog tala om riktig smärta då vi har ont som fan flera veckor.Borde inte vi snittade vara mer kvinna då? Ja för innan har många uthärdad mer än halva förlossningen innan.Hur känns det att ni blir påhoppade?? Tror ts e extrext ironisk och lite less på att bli påhoppad för att blivit snittad. Ja eller -fått- snitt. Säg mej vad här i världen som kommer gratis??
    Klart vi är mer kvinnor

Desto mer man lider desto mer kvinna, och mogen att bli mor, är man...det vet ju alla

Snitt GÖR ju mycket mycket ondare...alltsa âr vi mer kvinnor...grattis till oss!
  • siamusen
    Pormoicheia skrev 2007-09-01 23:24:25 följande:
    Ja det är tüffare att föda vaginalt... 
    nâää..fegare var det ju det stod i TS
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!