Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Beckiz86 skrev 2007-09-01 23:26:41 följande:
    det fick jag :D
    Du kanske klâmde ut den halvvâgs vaginalt da innan snittet?
  • siamusen
    josefsmamma skrev 2007-09-01 23:29:31 följande:
    haha...
    jag var fegare än fegast för jag födde tvillingar vaginalt!'
    allt för att komma unndan fler lätta förlossningar...
    Ja, du tar nâstan priset. fast trillingar hade varit ännu värre iofs
  • siamusen
    Mandi74 skrev 2007-09-01 23:29:17 följande:
    Visst är det orättvist, där ligger man och plågas efter sitt snitt. Men nån mat ska man inte ha!!!!*känner mig så orättvist behandlad*
    Nästan lite kränkande,eller hur.

kan man anmäla detta nagonstans...hos FN eller nagot sant kanske?
  • siamusen
    Hexx skrev 2007-09-01 23:31:48 följande:
    Just det, ju mer ont, ju mer kvinna!JÄVLAR vilken kvinna jag ska bli!Alla som får snitt får infektioner och proppar. De är nära att dö. Det är jhu lixom inte de som föder vaginalt.
    Nej, de far ju inga sana komplikationer.. är ju det jag menar: Räkmacka...eller skagenrôra om man sa föredrar.
  • siamusen
    Peda skrev 2007-09-01 23:34:27 följande:
    rainerfeldth borde ta upp det på nåt av sina riksdagsmöten.
    Eller Bildt. Han är nog född med snitt ...han är ju tuff.
  • siamusen
    Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:35:51 följande:
    Snacka om att hissen inte går hela vägen upp på vissa ! HALLÅ vadå mer kvinna för man gör så och mer kvinna för man gör si , haha gee uppppppp ! ! ! ! ! ! ! Snacka om att vara omogen mamma när man håller på med "att det gör mer ont att föda med snitt och vi är mer kvinna" ha ha säger jag bara !-Bara min åsikt-
    Jo, men det ÄR ju sa. Inget jag sitter och hittar pa lixom.

Snitt gör ju ondare och de som väljer snitt är villiga att offra mer fôr sina barn.
  • siamusen
    buffybus skrev 2007-09-01 23:37:34 följande:
    tycker inte det är minsta lilla fegis o föda vaginalt... dem lider säkert massa för det.. vissa spricker till ringmusklen.. det är nog inte så nice.. det slipper man när man gör snitt... det ena är väl inte bättre än det andra... bara man får en frisk bebis...
    Jorå, det är nog fegt. Står ju sa i TS och da maste det ju stâmma.
  • siamusen
    Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:35:51 följande:
    Snacka om att hissen inte går hela vägen upp på vissa ! HALLÅ vadå mer kvinna för man gör så och mer kvinna för man gör si , haha gee uppppppp ! ! ! ! ! ! ! Snacka om att vara omogen mamma när man håller på med "att det gör mer ont att föda med snitt och vi är mer kvinna" ha ha säger jag bara !-Bara min åsikt-
    Annars haller jag med dig...det är underbart när hissen inte gar hela vâgen upp
  • siamusen
    Hexx skrev 2007-09-01 23:39:27 följande:
    "Jo, men det ÄR ju sa. Inget jag sitter och hittar pa lixom.Snitt gör ju ondare och de som väljer snitt är villiga att offra mer fôr sina barn. "Ja och då är man en bättre mamma åxå.
    Ja, det sâger sig ju sjâlv
  • siamusen
    buffybus skrev 2007-09-01 23:40:07 följande:
    ja du har nog rätt om TS skriver det så stämmer det till 100 procent... HAHAHAHAHA... löjligt
    Nej, det är inte löjligt att föda vaginalt. Varför tycker du det?
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!