Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Bara fegisar som föder vaginalt!!

HerreGUD, jag måste vara överprästinna av denna tråd!

Två akuta snitt eftersom inget tog, har alltså testat ALLT som är smärtsamt men ingen som är lättsamt.
    Sen fick jag spinalhuvudvärk OCH infektioner pga snittet.
    Smärta pärta - har man inte haft spinalhuvudvärk så kan man kyssa sig i arslet!
    Två lodräta snitt gör att magen ser ut som en stjärt. Jag är alltså utrustad med en RIKTIG framstjärt - inte nån jädra kussimurra-synonym!

• mammacatta

Man tackar, är ju en hårding av stora mått liksom...

Västar?
    Ska vi inte ha vita pannband med skumma mystiska japanska tecken?

• mammacatta

Korsett?
    Isf tar jag en som även lyfter rattarna till sin vanliga höjd - storleken är ju ett minne blott.

• mammacatta
    siamusen skrev 2007-09-11 19:24:14 följande:
    Sadär sâger du bara. Inget att skâmmas för att man är skraj för snitt Inte just för dig i detta fallet men kanske nagon närastaende.Det gör ju inget om man föder vaginalt, det âr ju bra att det alternativet finns fôr de som inte vagar annat.
    Mäh, han är ju inte ens läskunnig, varför bry sig?

*bhryyy* liksom.
  • mammacatta
    siamusen skrev 2007-09-11 19:25:03 följande:
    Blixtlas och en blodig skalpell kanske?

Eller så samlar vi ihop placentan med snöre och mumifierar den. DEN är blodig och fin.
    Eller så gjuter vi avtryck av magen vidöppen med stora sårhakar och 3 meter gummiband åt vardera hållet.
  • mammacatta
    Emeles skrev 2007-09-11 19:50:49 följande:
    Jepp. Den låter bra!
    Maken höll på att svimma när han insåg att de drog i min magmuskulatur med de där vita remmarna.
    Jag höll på att svimma när jag fattade att jag HADE magmuskulatur.
  • mammacatta

På mitt andra (japp två!) snitt så fick jag en penicillinkur redan i Opsalen så mina två(!) narkosläkare stack mig på säkert 15 ställen innan de fick till en ven i tummen(!). Prickig blev man!
    Men snittet tog sån tid eftersom min ärrvävnad var så tjock att jag ungefär 40 minuter in i Op började känna av karvandet. *aj*
    Då sprutade de i mig ett jättespruta med morfin varpå jag somnade som ett ljus. Å snarkade mig höggljutt genom resten geggandet. (va, SOVER hon???)(var lite halvvaken och minns kommentaren) Vaknade efter 10 minuter på uppvaket, började genast gorma om att jag skulle GÅ själv ner/upp till BB om de inte GENAST förde mig dit.

Hejjigt värre.

• mammacatta

Jag såg den på kort.
    Jag VILLE se den, men eftersom jag sov/var erbarmligt sjuk så...

• mammacatta
    Emeles skrev 2007-09-12 17:36:33 följande:
    Om man är snittad - blir det "livets stubbe" då?
    Livet plask i en plåtskål?
  • mammacatta

Jag skulle bli arresterad för förargelseväckande beteende om jag visade min framstjärt.
    Den är så erbarmligt ful: fett som hänger ner i sladdriga påsar, delvis fyllda så det blir extra sladdrigt och rynkigt. Snett och vint ärr som INTE har fett i sig - sitter tätt emot.. bukhålan? för muskler har man ju inga.

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!