Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Bara fegisar som föder vaginalt!!

mo m2007 skrev 2007-09-13 13:38:00 följande:

*kommer in med min nästan platta mage (jag hittade magmusklerna efter 2 år).nästan osynliga snitt (2 i samma) å inga bristningar*
    *blänger surt på fuskaren*
  • mammacatta

Men det vore kul att få veta om det finns NÅN som snittat i TVÅ snitt? (dvs inte samma båda/alla)

• mammacatta

Bristningar? Vad är det?

De existerar knappt trots att jag hade en tvillingmage i stlk...

• mammacatta
    Frup1 skrev 2007-09-13 13:48:46 följande:
    Förlåt, men vad är poängen med denna tråd undrar jag nyfiket ?
    Jag med.
    Jag är bara tuff och hård.
  • mammacatta
    Frup1 skrev 2007-09-13 14:01:45 följande:
    Okej! Då önskar jag dig lycka till med den oerhört vettiga och smarta inställningen !!!
    Japp. Vi är onödigt smarta och trevliga här.
    Vi kan ibland känna LITE respekt inför fegisarna, men bara om de spricker till anus och/eller kanske avstår fikat efteråt.
  • mammacatta
    siamusen skrev 2007-09-13 17:53:41 följande:
    Speciellt fikat tycker jag. Och definitivt inte nagon flagga!
    Men det är väl onödig lyx och ska inte slösas på tjejers "fantomkrämpor"?
    När de inte ens ger oss blöjor utan vi får dra med oss allways ultra MED vingar(?) så är väl en flagga lyx?

Seriöst så tyckte de att vi skulle fixa blöjorna själv här.
    Jag såg framför mig Allways lilla frimärke mot Niagara...
    Men det var bara ett rykte startat av sjukhusledningen, hade INGEN förankring i verkligheten. *pust*
  • mammacatta

Vagin schmagin säger jag. Räkmacka är vad det är - bara att ploppa ut!

Eller vaginal schmaginal.

Thösen skrev 2007-09-15 03:12:48 följande:
    Kopierat av en som födde vaginalt första gången och fick total sfinkterruptur."Har inte skrivit på ett bra tag men kan rapportera att jag nu fått barn nr 2 med planerat KS denna gång (p g a total SR vid förra förlossningen). Jag är så LÄTTAD för allt har gått bra. Det var skönt att få gå på toa efter förlossningen utan att ha ett helt garnnystan i underlivet. Jag tycker också att det faktiskt är enklare att bära bebisen nu efter ett KS än efter SR´n. På det hela taget är jag förbluffad över vilken skillnad det kan vara mellan olika förlossningar. Det är som att jag nu inser att förra förlossningen var grymt tuff. För om det kan vara så här enkelt så förstår jag kvinnor som verkar ha mycket lättare att gå vidare efter en förlossning än vad jag har haft. Lycka till alla!!"Vad säger ni nu då om vaginala förlossningar
  • mammacatta
    siamusen skrev 2007-09-22 18:39:40 följande:
    Far nog flytta till Las Vegas och bli spåtant
    Äh, det är väl bara att joina en cirkus!
    Du kan spå tanter och visa upp ärret - rena dynamiten i klass med skäggiga damen!
  • mammacatta
    Mamasnest skrev 2007-09-24 19:28:38 följande:
    Jag kom nyss hem från semestern och tittade på kort av mig själv i bikini. Nu måste jag hävda att det är fegt att bara skaffa ETT barn, minst tre ska man skaffa för DET är riktigt modigt. Vem vågar ha tuttar ner till knäna och en mage där skinnet räcker till en hel ko???

Jag vågar!
  • mammacatta

*skrattar*
    Fundera på att starta en tråd å fråga om folk är läskunniga.

Tror det är dags nu.

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!