Inlägg från: Essi73 |Visa alla inlägg
  • Essi73

Bara fegisar som föder vaginalt!!

TheHoff skrev 2007-09-02 09:32:58 följande:
    Jag och min fru tyckte ochså att det var fegt att föda vaginalt...så vi bestämde oss för att föda analt.
    *Aaaaah ramlar av soffan av garv*

Siamusen, ligger du och sover än?? Va? 10.00 på morgonen, bahh bara snittade mammor som gör det!
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-02 21:27:10 följande:
    Ja, dâr ser man hur modiga de var pa den tidenSnacka om äkta kvinnor!

*Aaasg*

Men Siamusen nu fick du igång mig igen, jaa fasen den dära brickan med flagga och champagne och mackor, inte fasen fick vi den. Funderar på att skriva och klag samt begära den retroaktivt.

Så där har vi en punkt till, vi är modiga kvinns som inte ens behöver föda efteråt. (Behöver inte eftersom vi är fler som tydligen inte bemodats behöva).

• Essi73
    mo m2007 skrev 2007-09-02 21:40:10 följande:
    siamusen: bara å sno en bricka från nån..gå utanför å lyssna skriker de å sen slutar för att mer hurra ..då rusar du in å snor åt dig brickan
    Från en bättre behövande?? you naughty naughty one.
    siamusen skrev 2007-09-02 21:38:11 följande:
    Ja, tror du man kan slinka upp pa BB nu och fa sin bricka?
    Iaf flaggan om inte annat då!
  • Essi73

Efter mitt nästa snitt, som jag tänker ha planerat skall jag se om inte min idol Cedermark kan komma och iaf spela lite för oss.
    Om ngn annan vill det med så kan jag försöka fixa mängdrabbat.

• Essi73
    siamusen skrev 2007-09-02 22:05:03 följande:
    Vet inte vem Cedermark âr tyvärr, men tycker det later som en bra idé..Lite lägerkânsla ôver det hela.
    Så där sa du bara för att jag skulle ge dig bilden på honom igen. Låt gå'ra.. här är han

Idol
  • Essi73
    Mandi74 skrev 2007-09-02 22:13:26 följande:
    Åhhh.. Honom hade jag oxå velat ha hos mig efter snittet!! Kan man inte få komma in igen och få fika och lyssna på musiken??
    Men jooo kom! Då blir det ju som Siamusen sa, lite lägereldskänsla. Vi kanske kan be honom spela Cumbaya.
  • Essi73
    Winnertaco skrev 2007-09-02 22:14:07 följande:
    Varför då? Det startas ju massor av trådar om motsatsen, dvs att bara fegisar föder med kejsarsnitt. De trådarna är dessutom på blodogt allvar!
    Föder? Vi har ju inte fött minns du inte det från dessa div trådar?
    Jag kom iaf på då att jag fått min son, hans Fåttelsedatum är 6e maj. Passar super, för på sina Fåttelsedagar får han ju massa presanger liksom. Alltså ´blir ekvationen fullkomlig, få presenter på Fåttelsedagen.
  • Essi73
    Mandi74 skrev 2007-09-02 22:17:44 följande:
    Ja!! Tror ni dom går med på att vi tänder en eld oxå? Kan väl inte vara så farligt eller?
    Nu skall jag VERKLIGEN se till att få planerat KS nästa gång, jag har ju en massa nya anledningar till det Party, musik och eld, wow!
    Winnertaco skrev 2007-09-02 22:19:40 följande:
    Nä, just det, sorry. Glömde bort att jag inte är en riktig mamma eftersom jag inte fött barn på riktigt. För en gångs skull ville jag bara känna mig som en mamma, längtan tog väl över för mycket. Önskar att jag älskade mitt barn lika mycket som de som fött vaginalt (läs fött på riktigt)!
    Naaaw men du, nu är det dags att uppdatera systemet för vi riskerade faktiskt livet för att få fram våra kids. Är inte det kärlek så säg
  • Essi73
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 22:22:27 följande:
    mo m2007 skrev 2007-09-02 21:32:46 följande: kunde inte sagt det bättre själv. bravo!sedan är det YTTERLIGARE en grej som bevisar att vi snittade är lite bättre än övriga, nämligen att vi inte är lika SURA! kolla bara vilka griniga inlägg som gjorts här. Alla är från vaginor! förlåt, menar vaginalt förlösta.jag tror detta kommer sig av att vi snittade inte fått allt serverat på silverbricka (inte ens en sketen MACKA har man fått på bricka, ju!) så vi är lite ädlare än övriga damer.
    *Golfapplåder, golfapplåder*
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-02 22:27:23 följande:
    fallen angel skrev 2007-09-02 22:23:55 följande: Nu försöker du bara hitta bortförklaringar men det behôvs inte. Vi är snâlla och fôrstar att alla inte vagar föda med snitt.Alla kan inte vinna OS lixom.
    *Tröstas tröstar tröstar*
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!