Inlägg från: Essi73 |Visa alla inlägg
  • Essi73

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Fröken Sophia skrev 2007-09-05 18:19:30 följande:
    *hjälper till att torka*
    Tack det är faktiskt det minsta du kan göra för det var du som startade stirra-leken
  • Essi73
    Fröken Sophia skrev 2007-09-05 18:26:03 följande:
    Nämen det var ju ingen lek, jag var bara så fascinerad av diskussionen här.
    Mmm jag vet hur det är, vi brukar också bli det när diskussionen om hur "rätt" vaginala förlossningar och hur "fel" KS är
  • Essi73
    Mamasnest skrev 2007-09-05 20:58:14 följande:
    Essi73: Det är därför man ska se till att föda på båda sätten, då är man garderad i båda utgångslägena.
    *S*!
    Vad tror du då, skall du vara lika vågad som Mrs Arvid nästa gång? Oh mon Dieu då får vi andra höra om hur rätt arslet är...
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-05 21:02:30 följande:
    Ja, det är skittufft!!Ät massa mat nu ocksa sa att barnet blir en bjâsse! 6 kg plus MINST/Ska det va så ska det va!
    Eftersom Boll kom med 4510 så är jag SÄKER på att han hade fått komma via rumpan _också_.
    Nu har jag två punkter att klaga på hos förlossn; dels det dära med matbrickan och sen att de snuvade mig på en anal förlossning.

Dä' hade blitt' många stygn asså'.
  • Essi73
    Mamasnest skrev 2007-09-05 21:22:39 följande:
    Essi73: Jag vägrar föda barn överhuvudtaget igen, jag har gjort mitt! Ni andra får dock gärna uppdatera mig i hur djävulskt det kan vara att föda "på alternativ väg"
    *Aasg* lite New Age så där.
  • Essi73

*Aaasg* tråden lever än. Var just på väg i säng och kommer att skratta hela vägen dit.
    Ni är ju sjukt roliga i skallen

KS roules!
    på er

• Essi73
    TanjaS skrev 2007-09-26 21:08:10 följande:
    Jag hoppas för allt i världen att TS ha de som ett skämt... När jag var på föräldrautbildningen ska man utgå från sin egen rädsla inte en annans... Detta var den röda tråden genom hela utbildningen..Alla kan eller vågar ej föda vaginalt... Bara för att du gör de så döm icke andra... De är olika och din smärtgräns är din och inte en annans... Glöm aldrig de!
    förstår inte alls andemeningen med inlägget.
  • Essi73
    Snuttiz83 skrev 2007-09-26 21:39:54 följande:
    och måste bara tillägga att detta inlägg fån dig är kopiöst naivt !!!!!!!!! bara en barnrumpa skulle skriva nåt sånt !!
    Siamusens rumpa är hårig.
  • Essi73

Denna matbricka med flagga fortsätter att gäcka mig.

Förresten så har jag gått ner lite i vikt sen graven, istället för att bläddra och dra i magen för att se snittärret så behöver jag numera bara draaaa. Så himla coolt!

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!