Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

iolanthe skrev 2007-09-02 22:10:34 följande:
    Vet att tråden ligger i sandlådan, så ni vill antagligen inte ha ett seriöst inlägg men jag kan inte hålla mig så jag skriver ändå.Jag tycker TS har en poäng där. Min största skräck under graviditeten var ett snitt, jag hade t.o.m. mardrömmar om det. Får panik av tanken på att bli bedövad/sövd och nån skär i en.
    Inte helt ovanligt. Slapp du?
  • siamusen
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 22:22:27 följande:
    mo m2007 skrev 2007-09-02 21:32:46 följande:
    kunde inte sagt det bättre själv. bravo!sedan är det YTTERLIGARE en grej som bevisar att vi snittade är lite bättre än övriga, nämligen att vi inte är lika SURA! kolla bara vilka griniga inlägg som gjorts här. Alla är från vaginor! förlåt, menar vaginalt förlösta.jag tror detta kommer sig av att vi snittade inte fått allt serverat på silverbricka (inte ens en sketen MACKA har man fått på bricka, ju!) så vi är lite ädlare än övriga damer.
    nä vi är ju vana att fa kämpa för att fa det vi vill och blir inte sa bortskâmda. Klart man kan se nagot gott i allt da
  • siamusen

fallen angel skrev 2007-09-02 22:23:55 följande:

alltså ja de är större risk med kejsarsnitt.. men aj så mycket ondare det gör med vaginala förlossningen!!! när jag födde min ängel så var jag så fruktansvärt rädd för att föda vaginalt... jag tycker absolut inte som dig.. för mig är det fusk för dem som får snitt misstolka mig inte.. jag tycker bara att även om man har ondare efter så är förlossningen snabb som en genvägh lixom.... om jag fick bestämma skulle alla föda vaginalt faktiskt...
    Nu försöker du bara hitta bortförklaringar men det behôvs inte. Vi är snâlla och fôrstar att alla inte vagar föda med snitt.

Alla kan inte vinna OS lixom.
  • siamusen
    acqila skrev 2007-09-02 22:26:53 följande:
    Jag blev helt galen när jag läste dena idiotiska text! Hur jävla dum får man  bli? Vi somkan föda vaginalt är dom som är modigt!!!
    Vaginalt gar fort och det onda gar över pa en gang

Vi dras med smârta i eoner..det har man ju läst
  • siamusen
    Rigor skrev 2007-09-02 22:27:35 följande:
    Siamusen, största fegisen i världen! Bältan,Ordf i Siamusens fanclub
    Nej,nej..jag födde ju med snitt. Jag är modig
  • siamusen
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 22:32:49 följande:
    och så är vi självuppoffrande som få, för vi har faktiskt fått avstå från det ABSOLUT FINASTE< en kvinna kan uppleva! INGET i våra barns liv kan jämföras med det ögonblick då de föds. vaginakt. det har vi offrat! vi är bäst! jag mest då.
    Och jag är nog lite bättre som har 2 snitt i magen. Och pa magen.

Uppoffrat hela min skönhet för mina barn..bara en san sak!
  • siamusen
    Rigor skrev 2007-09-02 22:37:55 följande:
    Åh shit!Jag trodde du var en riktig bonn-fegis! Förlåt min tröga bältskalle! Du är ju värstingmodig! Jag är numera om möjligt en ännu större beundrarinna till Semester-Musen, och för min del får du gärna spy upp ungar, fräsa dem ur näsan eller pressa ut dem genom din egen navel. What ever! Det spelar ingen roll, jag är så imponerad i alla fall!Så du skaffade dig en "luck-bäbis" (som en unge sa om barn som kom ut via snitt) det var ju ascoolt! Blev gångjärnen snygga?
    Gångjärnen är jâttefina ¨Funderar pa blixtlås om jag skaffar fler barn.
  • siamusen

Lycklig Mamma skrev 2007-09-02 22:39:21 följande:

siamusenRen fakta i det här fallet är alltså att man är feg om man föder vaginalt? Jösses, det är bäst att jag ringer och tjatar om ett snitt för jag är minsann inte feg Nåja, det är inte vettigt att snittas om det inte är medicinskt motiverat eller om kvinnan av olika anledningar hellre föder med kejsarsnitt. Det är två olika saker och med olika s.k. biverkningar och jag tycker fortfarande att det är smaklöst med det här temat "vi och dem".
    Japp, ren fakta. Det star ju sa i TS och det maste ju stämma i sa fall.
  • siamusen
    listoplisto skrev 2007-09-02 22:42:53 följande:
    Nä-ä!
    Precis! Bra att du fattat galoppen!
  • siamusen
    AnneSophie skrev 2007-09-02 22:45:00 följande:
    Ja ja, du får gäääärna intala dig det om det gör att du kommer över sorgen att behöva föda vaginalt snabbare.
    Ja, det kan inte vara sa lâtt.

Tycker inte vi ska vara sa elaka mot de som förr vaginalt, inte deras fel att de inte vågar.

Alla kan ju inte vara en vinnare. Lixom.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!