Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Duuu Mandi...TÄNK om vi levt pa den tiden..hade vi verkligen kunnat visa oss fran var styva sida.

Coolt det hade varit!

• siamusen

mo m2007 skrev 2007-09-02 21:32:46 följande:

du glömde på peka att vi som fött med KS r smidigare än Vaggie brudarna...hur skulle vi annars kunna rulla ihop som bollar på en smal brits?Vi är dessutom prydare å flaschar inte å skriker inte i tid å otid.Sen så blöter i inte ner hus å kläder med fostervattendvs vi är smidigare, tystare å mycket prydare än Viginalarna.
    Ja, det har du ju rätt i
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-02 21:36:36 följande:
    *Aaasg*
    Men Siamusen nu fick du igång mig igen, jaa fasen den dära brickan med flagga och champagne och mackor, inte fasen fick vi den. Funderar på att skriva och klag samt begära den retroaktivt.
    Så där har vi en punkt till, vi är modiga kvinns som inte ens behöver föda efteråt. (Behöver inte eftersom vi är fler som tydligen inte bemodats behöva).
    Ja, tror du man kan slinka upp pa BB nu och fa sin bricka?
  • siamusen
    supersickan skrev 2007-09-02 21:42:35 följande:
    Jag förstår inte riktigt din poäng med ditt inlägg ! Varför tycker du att det är fegt att föda vaginalt ? Jag har fött vaginalt tre gånger. De två senaste gångerna jag var med om detta fantasiska mirakel att äntligen få se sitt barn som man väntat på i 9 månader. Jag födde faktiskt utan bedövning- det ni ! Sedan finns det ju dom som väljer kejsarsnitt av medicinska osaker. Det är bra att det finns , men jag tycker det är fel att välja kejsarsnitt bara för att man inte vill föda vaginalt. så tyckert jag iallafall. Det är jättebra att kejsarsnitt finns. Jag är inte alls emot det!
    det star ju i TS

Mycket modigare att föda med snitt med tanke pa alla uppoffringar man far göra i form av komplikationer, smârta, vanstâllande ärr etc.

Klart man är mer mogen att bli mamma om man vagar snittas...man vagar ju riskera sa mycket mer fôr sitt barn da.

Ren logik ju!
  • siamusen

Dock tycker jag det âr bra att man får föda vaginalt om man inte bagar föda med snitt.

Är ju bra att alternativet finns. Lixom.

• siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-02 21:59:10 följande:
    Efter mitt nästa snitt, som jag tänker ha planerat skall jag se om inte min idol Cedermark kan komma och iaf spela lite för oss. Om ngn annan vill det med så kan jag försöka fixa mängdrabbat.
    Vet inte vem Cedermark âr tyvärr, men tycker det later som en bra idé..Lite lägerkânsla ôver det hela.
  • siamusen

Vad fin

Nästan värt att skaffa ett barn till bara för den skull...med snitt sjâlvklart.

• siamusen
    Mamasnest skrev 2007-09-02 22:09:31 följande:
    Ha ha, jag vågade både och!
    Eloge till dig!
  • siamusen

Lycklig Mamma skrev 2007-09-02 22:07:44 följande:

Löjligt att ens starta en sån här tråd, spelar ingen roll hur mycket ironi som är inblandat. Smaklöst.
    Ren fakta kan aldrig vara smaklös..Obehaglig kanske, men inte smaklös
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!