Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Yggdrasil skrev 2007-09-02 23:33:40 följande:
    oops!¨menade:jag ska också gå och lägga mig med mina små traumatiserade barn. Modig som jag är. För visst är det så att bristen på anknytning kan skapa perfekta små psykopater? ändå vågar jag lägga mig hos dem! jag är modigast i världen!
    Mycket modig!! Godnaztt
  • siamusen
    LaFontaine skrev 2007-09-02 23:33:34 följande:
    Asså, jag måste erkänna att jag tycker svenska kvinnor är lite fega överlag sådär. Själv är jag inte svensk på riktigt, så jag är mycket modigare och coolare vad gäller skötsel av barn. För vad är egentligen föräldrarledighet för trams? Jag tänkte slänga in min unge i en kaninbur med en sån där bra behållare med sugrör för mat(ersättning självklart, amning är ju som sagt för töntar). Sen kan jag gå och jobba (självfallet dagen efter snittet med rutmönstret blödande) hur mycket jag vill.*Nickar och ler nöjt åt mig själv*
    Ja, trams alltihopa..ledighet, öppna förskolan, babysim...trams!

Inte konstigt att barnen växer upp och vill föda vaginalt...de är ju vana att glida runt pa en râkmacka fran början.
  • siamusen
    LaFontaine skrev 2007-09-02 23:39:47 följande:
    Siamusen: Du är så klok att jag blir rörd!
    Jag vet!
  • siamusen
    Mandi74 skrev 2007-09-03 00:21:27 följande:
    Min son var så stor så läkaren fick göra ett EXTRA STORT SNITT!!Sug på den...
    Blev det infekterat efterat ocksa? För det är ju coolt!
  • siamusen
    Mandi74 skrev 2007-09-03 00:31:44 följande:
    Självklart!! Låg hemma med feber frossa och åkte fram och tillbaka till akuten en massa gånger, och varje gång kände jag mig lika cool!! Men coolast var jag nog när läkaren tog en sax och stack i magen på mig för att kolla efter var! Skrek inte ens! Kan man vara coolare än så???
    Näää det är ju coolt i isniva!
  • siamusen
    Mandi74 skrev 2007-09-03 00:40:23 följande:
    Ha, och så säger dom att snitt är för fega! BS!!
    De fattar vâl inte bättre

Vi vet ju att det är tvârtom!
  • siamusen
    sannispannisen skrev 2007-09-03 00:57:24 följande:
    jag känner mig lite mesig, tyckte dom la ett så litet snitt på mig, skäms nästan att ha det i galleriet
    Du kanske kan aka tillbaka till BB och be dem skâra upp en bit till?
  • siamusen
    sannispannisen skrev 2007-09-03 01:00:45 följande:
    tanken har slagit mig.
    Gör det Skulle jag gjort!
  • siamusen
    Thösen skrev 2007-09-03 03:55:30 följande:
    Jag fick heller ingen fika. Fick också opereras och inte träffa mitt barn på flera timmar!!! Tog månader innan jag läkte ihop. Kunde knappt gå på två månader!Men vet ni vad! Jag födde vaginalt
    ok, da far du bli hedersmedlem bland oss modiga da
  • siamusen
    Mamasnest skrev 2007-09-03 10:41:05 följande:
    Jag fick inget fika efter de två första barnen. Med det tredje skrev jag med det i förlossningsbrevet, jag fick världens bricka!
    Hoppas du fick tre ganger sa mycket mat för att kompensera
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!