Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

queenpepsi skrev 2007-09-03 13:05:06 följande:
    Jag har insett vilken fegis jag är som födde vaginalt förra gången..! Måste be att få ut nästa unge med kejsarsnitt!
    Ja, det âr aldrig för sent att bli modig
  • siamusen
    Mamasnest skrev 2007-09-03 13:19:00 följande:
    Jag besällde gravad lax till middag och fick det. (Nämner inte att jag födde på midsommarafton och att de hade buffé på Patienthotellet) Kom även på att jag besällde gravad lax med 2:an  och fick det då med. (Håller även tyst om att hon är född på lucia och de hade julbord på hotellet).
    Är ju det jag säger: Räkmacka!

fast Gravad lax da istâllet i detta fallet...swiiiisch swisch pa laxen genom förlossningen
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-03 16:16:06 följande:
    Jag fick ingen bricka - men jag fick barnsängsfeber!Vilken hjältinna jag är! Får jag vara med i Modiga Klubben?
    Födde du med snitt da? För annars far vi nog sammanträda om saken

Later lovande dock!
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-03 16:28:35 följande:
    Jodå. Men det var akut, så det kanske inte räknas?
    Joda..det räknas ocksa
  • siamusen
    Trolla75 skrev 2007-09-03 16:29:15 följande:
    Hur i allsin dar kan denna tråden vara så långlivad? *fniss*Bah... Var det en pik till min vackra mage utan röda ärr som du lagt till i ts:en?
    aha..sa du erkânner att du födde vaginalt av ytliga, fafänga och estetiska skâl?
  • siamusen
    Mamasnest skrev 2007-09-03 16:59:16 följande:
    Gravad lax glider bättre. Jag klarade 3 st graviditeter utan bristningar på magen och så får jag dom under den sista förlossningen. Kanske var tänkt att matcha snittärret?!
    Förmodligen. ta ett rockringsärr!!
  • siamusen
    jtoao skrev 2007-09-03 18:30:19 följande:
    Jag har hängbuk, bristningar och två snittärr som inte är vackra nån av dom.. jag bara måste vinna nu!!
    Har du understöd för det du sâger? Aftonbladet eller nagon annan säker kâlla? Länk, tack!
  • siamusen
    jtoao skrev 2007-09-03 18:34:06 följande:
    Passa dig nog annars tar jag en bild och länkar den till din sida och så får du dras med bilden!!

nu tycker jag nâstan att du är taskig, men du är vâl avis som alla andra kan jag tro.
  • siamusen
    jtoao skrev 2007-09-03 18:37:02 följande:
    erkänner... men jag tycker verkligen att jag platsar på toppen...kan vi dela??
    ok..fast vi börjar bli manga hâr uppe nu.
  • siamusen
    jtoao skrev 2007-09-03 18:42:23 följande:
    Vilka är det som får vara med då? Ingen osnittad hoppas jag...och ingen utan bristningar??
    Massor..men bara snittade sa klart. Resten var ju fega kom vi fram till.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!