Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Precis! Det ligger i tiden att lida så mycket som möjligt.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Jag vaknade för tidigt ur narkosen eftersom de hade gett mig rent morfin (vilket jag inte tål och heller inte smärtlindrar mig). Pga smärtan steg mitt blodtryck så att det var högre än min pappa hade vid sin första hjärtinfarkt. Detta är också sant! Vid min sista vaginala förlossningen körde jag helt "rent", ville känna mig liiiite tuff trots en sådan förlossning.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    siamusen skrev 2007-09-12 09:49:23 följande:
    hets mot folkgrupp säger jag. Ska kräva Andorras flagga nâsta gang...vad äe detta för vaginalrasism lixom!

"Vaginalrasism"

Min andra vaginala förlossningen slutade lite tufft dock. Då fick de ta ut moderkakan manuellt och för att göra det så blir man sövd. Eller alla utom jag tydligen! Att vara vaken när en läkare har hela underarmen inkörd i livmodern var en något stressande situation. *dunkar mig i bröstet* Pluspoäng?

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Emeles skrev 2007-09-12 12:10:23 följande:
    Nu kom jag på ytterligare en sak som gör oss snittade lite tuffare än vaginalarna!"Livets träd" - vi får inte se "livets träd"! Eller var det bara jag som får leva livet igenom utan detta?
    Fast jag blev idiotförklarad av hela personalen på op när jag bad att få se min. De hade aldrig hört något liknande sa de... Till slut hivade de fram den och viftade med den lite, det var allt.
    Det får ni minsann inga pluspoäng av mig för!
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Att bajsa på sig syns inte, alltså är det tuffare att gå runt med ett ärr på magen!

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Jag kom nyss hem från semestern och tittade på kort av mig själv i bikini. Nu måste jag hävda att det är fegt att bara skaffa ETT barn, minst tre ska man skaffa för DET är riktigt modigt. Vem vågar ha tuttar ner till knäna och en mage där skinnet räcker till en hel ko???

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    mammacatta skrev 2007-09-24 19:35:54 följande:
    Jag vågar!
    Välommen till klubben! Då kan vi gå på stranden tillsammans och sprätta sand på spinkiga fegisar!
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Thösen skrev 2007-09-25 02:42:05 följande:
    Får ta det efter nästa barn
    Så ska det låta! Nu kommer tigern inom dig ut.
    Trebarnsmamma på heltid
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!