Bara fegisar som föder vaginalt!!
Precis! Det ligger i tiden att lida så mycket som möjligt.
Precis! Det ligger i tiden att lida så mycket som möjligt.
Narkosläkare? Vilken lyx!
Jag vaknade för tidigt ur narkosen eftersom de hade gett mig rent morfin (vilket jag inte tål och heller inte smärtlindrar mig). Pga smärtan steg mitt blodtryck så att det var högre än min pappa hade vid sin första hjärtinfarkt. Detta är också sant! Vid min sista vaginala förlossningen körde jag helt "rent", ville känna mig liiiite tuff trots en sådan förlossning.
"Vaginalrasism"
Min andra vaginala förlossningen slutade lite tufft dock. Då fick de ta ut moderkakan manuellt och för att göra det så blir man sövd. Eller alla utom jag tydligen! Att vara vaken när en läkare har hela underarmen inkörd i livmodern var en något stressande situation. *dunkar mig i bröstet* Pluspoäng?
Att bajsa på sig syns inte, alltså är det tuffare att gå runt med ett ärr på magen!
Vita byxor och bh annars ingen sport med andra ord!
Jag kom nyss hem från semestern och tittade på kort av mig själv i bikini. Nu måste jag hävda att det är fegt att bara skaffa ETT barn, minst tre ska man skaffa för DET är riktigt modigt. Vem vågar ha tuttar ner till knäna och en mage där skinnet räcker till en hel ko???