Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Samilla4 skrev 2007-09-26 21:26:34 följande:
    Hahahaaa, nästa gång ska jag köpa med mig en rejäl burk! Tack för tipset! Man vill ju inte de ska bli impopulära på dagis sen heller. Ingen gillar ju en unge som bits.
    Särskilt inte i andras tuttar. De andra barnen kanske inte uppskattar det helt enkelt.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

"Nästa gång jag åker in för att föda barn"
    Nu börjar det likna något. Som jag tidigare har sagt så är det riktigt fegt att bara skaffa ett barn, då kan ju huden få för sig att dra ihop sig igen över magen.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Essi73: Det här börjar närma sig elitnivå! Jag tycker ändå att det vore ganska tufft att vägra ta ut den alls och vänta och se hur stor den kan bli där inne. Att vara överburen 48 veckor måste ju också vara tufft?!

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Hur stort blir snittet tro om man väntar tills de är tonåringar innan man plockar ut dem?! *funderar och mäter*

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Jag tror att det här med cykel är som med babykit på BB, något man hör talas som men aldrig ser skymten av. Varför ska de luras så, nu vill ju alla skaffa barn om det kommer ut att man kan få en cykel också.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Med ett hängande framfall kan man ju behöva en cykel att transportera sig, borde inte de som föder vaginalt också få en då? Eller åtminstone en "Bobbycar" som tröstpris?

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    siamusen skrev 2007-10-03 23:04:49 följande:
    Du far starta fler tradar!Tänk sedan nâr nagon googlar framfall+bobbycar sa kommer dina ord fram..
    *försöker att inte tänka på varför någon skulle googla på framfall + babbycar*
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    siamusen skrev 2007-10-04 10:31:49 följande:
    *tänker pa massa anledningar*
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Hur har det gått med frågan om att få cykel och/eller bobbycar? Orkar inte läsa ikapp men känner att jag inte kan sova om jag inte får veta.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    KarJac skrev 2007-10-06 21:02:05 följande:
    KarJuck har kommit till insikt att jag krystar ut bebisen innan snittdatum. Så kan jag säga att "oj, bebben ville visst annorlunda den lille rackaren*
    Ha ha, det hände ju mig med mitt andra barn. Eller så var det jag som inte vågade bli snittad igen. Fast det tänker jag inte erkänna alls!
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    KarJac skrev 2007-10-06 21:14:30 följande:
    Näej, för snitt är ju, som vi lär oss i denna tråd, den hårda, tuffa vägen.
    Precis! Tur att jag åtminstode var tuff nog att bli akutsnittad första gången. Att jag sedan fegat ur och krystat ut de andra två talas det tyst om här hemma.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Angående att vara tuff och modig... Härom dagen när vi var på Elgiganten så drog ena dottern upp min tröja och skrek "mage" till försäljaren som jag försökte prata med. Där står jag med min blottade mage 3 månader efter jag hade fött mitt tredje barn och med ett snyggt ärr som gör att magen liksom "hänger" extra snyggt. Dagen efter gick jag rakryggad in där igen för att köpa en diskmaskin, DET är tufft och modigt!

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    siamusen skrev 2007-10-06 22:20:46 följande:
    Jorå, det dugerMin son brukar sitta pa balkongen och skrika: Mamma bajsar.....och jag hälsar fortfarande pa grannarna. Modigt det med tycker jag
    Man blir nog modig av att vara mamma.
    En gång när min son var liten och vi stod i en låååång kö på McD påpekade han ungefär 100 gånger att mannen bakom oss hade ett enormt huvud. Eftersom jag inte bekräftade detta påstående så fortsätte han att skrika detta tills hela McD (utom gubben bakom oss) låg och vred sig av skratt. Samma vecka gick han fram och skickade på en killes glass på stan och den helgen försökte jag byta bort honom mot en smörgåstårta på Konsum. ÄNDÅ skaffade jag två till små monster, herregud vad jag är modig.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Blåbärspaj skrev 2007-10-06 22:28:35 följande:
    Jag tycker det är modigt att skaffa barn med en som är nästan lika konstig och rubbad som en själv....hur ska ungen bli liksom?Man bävar...
    Vi sitter alltid och skyller på varandra när barnen beter sig skumt. Jag hävdar att jag alltid vinner och att det är hans fel att barnen gör mysko saker, de ser ju ut som honom så det mesta som är galet måste ju vara från honom.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    KarJac skrev 2007-10-07 22:22:37 följande:
    Men vad är riktigt jävla fegast då? Jo, MÄN! De föder inte barn alls de jävlarna. Jävla glidarjobb att puffa in spermierna och sedan kolla på medans mamman till barnet kräks och allt. Inte fan blir hans tuttar sedan söndersugna och sladdriga. Nä, män. Sicka odjur.
    Jag håller med! Jag förslog sist nu att jag kunde stå där och vifta med lustgasen och känna mig duktig så kunde han ligga och försöka hålla sig från att inte klippa till BM men nej, den fegisen bangade! Även om jag fegade ur och födde vaginalt sist så var han ändå fegare!
    Trebarnsmamma på heltid
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!