Bara fegisar som föder vaginalt!!

"Nästa gång jag åker in för att föda barn"
Nu börjar det likna något. Som jag tidigare har sagt så är det riktigt fegt att bara skaffa ett barn, då kan ju huden få för sig att dra ihop sig igen över magen.
Essi73: Det här börjar närma sig elitnivå! Jag tycker ändå att det vore ganska tufft att vägra ta ut den alls och vänta och se hur stor den kan bli där inne. Att vara överburen 48 veckor måste ju också vara tufft?!
Hur stort blir snittet tro om man väntar tills de är tonåringar innan man plockar ut dem?! *funderar och mäter*
Jag tror att det här med cykel är som med babykit på BB, något man hör talas som men aldrig ser skymten av. Varför ska de luras så, nu vill ju alla skaffa barn om det kommer ut att man kan få en cykel också.
Med ett hängande framfall kan man ju behöva en cykel att transportera sig, borde inte de som föder vaginalt också få en då? Eller åtminstone en "Bobbycar" som tröstpris?
Hur har det gått med frågan om att få cykel och/eller bobbycar? Orkar inte läsa ikapp men känner att jag inte kan sova om jag inte får veta.
Angående att vara tuff och modig... Härom dagen när vi var på Elgiganten så drog ena dottern upp min tröja och skrek "mage" till försäljaren som jag försökte prata med. Där står jag med min blottade mage 3 månader efter jag hade fött mitt tredje barn och med ett snyggt ärr som gör att magen liksom "hänger" extra snyggt. Dagen efter gick jag rakryggad in där igen för att köpa en diskmaskin, DET är tufft och modigt!