Pfft, vad då modigare? Att ens bli gravid är modigt i sig, att gå igenom ev graviditetskrämpor är modigt, att föda är modigt, hur man än föder. Bara att skaffa barn är modigt.Jag blev lämnad ensam i förlossningsrummet med första barnet & krystade. Slutade med att jag blev sönderklippt i underlivet, vilket gav mig sveda & värk i 2 år efter. Ingen annan bedövning är lustgas..Med andra barnet var det som att föda fram en stor rulle grovt sandpapper, fick värkstimulerande för att det var bråttom att få ut honom & fick endast lustgas denna gång oxå. Dock har allt varit bra efter, men hur det blir med sexlivet sen, det återstår att se...HAde ju som jag redan skrivit sveda & värk i 2 år efter först & främst vid sex.. Inte ett dugg skoj...Vi morsor är supermodiga, så det så :)
Sex är väl aldrig skoj? Fast du kanske inte sett min man iofs...
Men du, om man föder en självspelande piano, eller åtminstone TÄNKER på ett sådant,så borde man ju faktiskt vara rätt ball ändå? Me like you to, siamus.
Självklart. Och du kan fa bli medlem i vilket fall som helst om du lovar att tänka pa pianot!
Du, Ts. Jag kan tala om för dig att det gör ont så inåt helvet att föda barn.Tro mig, jag har kläkt ur mig 2 st.Dessutom höll jag på att dö när min 1:a föddes pga. att han kom ut fel och jag förlorade över 3 liter blod. Lik förbannat så gjorde jag om du, så du ska inte snacka om att man inte tar risker. När 2:a barnet föddes fick jag en spruta direkt efteråt för att livmoderna skulle dra ihop sig snabbare för att inte RISKERA att samma sak hände igen.IN YOUR FACE!By the way, hoppas att du bara är någon som sitter hemma och har tråikgt. Någon som vill provocera folk..
Oj..har jag något i ansiktet? Syns det genom datorn?