Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Avstängd skrev 2007-10-06 20:57:57 följande:
    siaflensen- Eller musen... eller vad är det egentligen?
    Ja?
  • siamusen
    Avstängd skrev 2007-10-06 21:03:28 följande:
    Ja musen, där sa du att man är bättre om man föder vaginalt.Beviset:
    Nej, man är feg. Star i TS...bara att lâsa!
  • siamusen
    Mamasnest skrev 2007-10-06 21:08:32 följande:
    Hur har det gått med frågan om att få cykel och/eller bobbycar? Orkar inte läsa ikapp men känner att jag inte kan sova om jag inte får veta.
    Tror nagon skulle maila aftonbladet.

väntar pa besked!
  • siamusen
    Mamasnest skrev 2007-10-06 21:12:32 följande:
    Ha ha, det hände ju mig med mitt andra barn. Eller så var det jag som inte vågade bli snittad igen. Fast det tänker jag inte erkänna alls!
    Du har ju erkännt förut men vi lât dig vara med ända..nu blir jag tveksam till om det var rätt beslut!
  • siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-06 21:47:55 följande:
    Så länge snitten sker utan bedövande medel kan ni skryta, annars är ni bar afega kvinnor allihopa.Min mormor snittade minsann sig själv.PÅ vinter, ute,3 meter snö och 25 mil till närmsta sjukhus, sa jag att det var uppförsbacke?!
    barfota ocksa eller? Annars var det ju inget lixom!
  • siamusen

Annars kan jag ju berätta att jag snittade mig sjâlv pa tunnelbanan in till jobbet i rusningstrafik. Var lite trixigt pga en gubbe i trenchcoat och en snubbe som spelade dragspel och tiggde pengar, men skam den som ger sig.

Självklart utan bedövning och med nålar rätt igenom huvudet enbart för sakens skull lixom.

behôver vâl inte berâtta att jag städade upp tunnelbanevagnen sjâlv efterat och gick direkt till jobbet dâr jag jobbade hela dagen höll föredrag samt jobbade över.

Allt ståendes på ett ben från början till slut.

• siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-06 22:02:10 följande:
    Ja,barfota!Doh, vad trodde du? Fötterna fick hon nästan amputera sen pga kallbrand.Tarmarna som hängde ut efter snittet slängde hon upp på axeln tills hon kom till sjukstugan.
    Och ändå fegade du ur och födde vaginalt?
  • siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-06 22:04:21 följande:
    Nej jag ska föda om en månad, och som jag skrivit tidigare ska det ske genom örat.
    Aha....då âr det ju lugnt
  • siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-06 22:16:12 följande:
    Då startar jag upp en ny tråd för o se om det finns nån som är likvärdigt lika mkt riktig kvinna som mig! ;D
    ja: jag.

Läste du inte min snitt-story här ovan?
  • siamusen
    Mamasnest skrev 2007-10-06 22:18:24 följande:
    Angående att vara tuff och modig... Härom dagen när vi var på Elgiganten så drog ena dottern upp min tröja och skrek "mage" till försäljaren som jag försökte prata med. Där står jag med min blottade mage 3 månader efter jag hade fött mitt tredje barn och med ett snyggt ärr som gör att magen liksom "hänger" extra snyggt. Dagen efter gick jag rakryggad in där igen för att köpa en diskmaskin, DET är tufft och modigt!
    Jorå, det duger

Min son brukar sitta pa balkongen och skrika: Mamma bajsar...

..och jag hälsar fortfarande pa grannarna. Modigt det med tycker jag
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!