Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:40:55 följande:
    Är du så jäkla trög i huvudet ?? Jag skulle kunna offra vad som helst för min son , INGET får göra han illa ! Kom inte och påstå att man är villig att offra mer bara för man gör snitt ?! Sök hjälp säger jag bara !
    Jag är inte trög alls. Ibland är jag förstoppad om jag ätit fel kost, men det sitter ju inte i huvudet iofs
  • siamusen
    josefsmamma skrev 2007-09-01 23:43:20 följande:
    neee... jag tror på siamusen... hennes version verkar mer logisk!
    Precis..tack
  • siamusen
    Gutegirl skrev 2007-09-01 23:44:59 följande:
    Meh! Vad beror det på tror du?
    vet inte faktiskt...Vi ska nog hârdas och visa att vi âr riktigt tuffa kanske?

Eller sa är de avis som vanligt
  • siamusen
    truckergirl skrev 2007-09-01 23:48:34 följande:
    Fy tusan vilken bra mamma jag är då som fick kejsarsnitt första gången och planerat snitt på onsdag. Här ser ni en som offrar allt för barnen och står ut med all smärta :)
    Eloge till dig!

Ma du fa manga matbrickor att smaska pa efterat

jag har ocksa 2 snitt bakom mig sa jag är râtt cool jag med.
  • siamusen
    HeddaBigBum skrev 2007-09-01 23:49:06 följande:
    Kan man inte få bada också när man ska föda vaginalt? Alltså, snåla till sig en spa-upplevelse samtidigt på skattebetalarnas bekostnad?Och inte tala om lustgasen... Gratis rus liksom (inklusiva för pappan).
    Ja precis..snacka om att ligga och slappa i badet nâr man ska föda...bah!

RÄKMACKA!...sâkert med âkta majonâs pa.
  • siamusen

Tycker det är mer sport att kissa pa sig.

• siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-01 23:53:11 följande:
    Ja, jag säger då det. jag tror att det egentligen är såhär att vi som bara har fött vaginalt, vi har ingen aning om vad det innebär att föda barn. ;)
    Precis
  • siamusen

Jomppelina- du kan ju kanske ga till en BM och snacka lite, râcker nog med en eller 2 ganger, sa kanske du vagar föda med snitt nâsta gang

• siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-01 23:59:26 följande:
    Det värsta är att jag nog inte ens tror att jag skojjar... *kliar mig i skallen*. Det måste vara tuffare att bli förlöst med kejsarsnitt, ni får stå ut med mer, det finns större risker och sen skall ni dessutom behöva stå ut med dem som vill beskriva sina förlossningar som "värre" och som inte tar in i sina arma skallar att en förlossning är en förlossning och att ingen är mer värd eller "riktig" än den andra... ungefär som präktigheten som har uppstått med amning - de som inte ammar är inte lika mkt mammor eller nått... *skakar på huvudet*. Det är så korkat så det är inte sant...!!!!!!
    Haller med.

fast vi âr ânda lite ballare
  • siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-02 00:00:35 följande:
    *sss* Hm, ja, kan jag övertyga sambon om ett sjätte barn så skall jag överväga det du säger *ryser i märgen* Men jag vet inte om jag är så tuff ärligt talat. Eller om han är det... huuu!!
    Han kan ju vänta utanför, det gjorde min man Han har nâmligen sjukhusfobi...tönt
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!