Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

AlexandraLuleå skrev 2007-09-02 00:44:30 följande:
    jag pressade ut min första efter 42,5 timmar och det var nära att han dog, denna gång blir det KS, inte tycker jag att det ena sättet är "modigare" än det andra, fast kanske ändå, har jag fel?
    Jamen da hör du ju till de modiga som vagar välja snitt
  • siamusen
    Trolla75 skrev 2007-09-02 00:49:41 följande:
    Men det är ju så det ska va!!! Ni har ju liksom inte fattat poängen! Bli en själv efter ploppet och åk hem innom 12 timmar... Det är ju så man vill ha det!!!...Pha lida gör man under förlossningen sedan är det över... Varför lida i onödan? Det är ju ganska dumt!
    det är precis det jag sâger: latmaskar och fegisar föder vaginalt för de tycker inte deras barn är vârda att lida för.
  • siamusen
    josefsmamma skrev 2007-09-02 00:56:22 följande:
    fast det finns en (till) nackdel m att föda vaginaöt- mann bajsar ju inte när man snittas

100 förnedringspoäng
    Ja, vagar man bajsa sa âr man ju lite coolare sa klart
  • siamusen
    Trolla75 skrev 2007-09-02 00:57:32 följande:
    Nä, tror inte att jag skulle vilja gå miste om min förlossning efter att ha gått och burit på tjockismagen i 9 månader... Vet många som har varit tvingade till akut KS och dem har känt sig blåsta på konfekten efteråt... Nä, kom igen efter att ha provat på det "riktiga" sättet så får vi se om du fortfarande ser oss som glidare...Innerst inne så tror jag att du bara längtar efter en riktig förlossning Latmask, Phaa...
    Nu försöker du bara ursäkta dig igen..det ÄR ok att vara avis..jag tycker du verkar trevlig ända.
  • siamusen
    Trolla75 skrev 2007-09-02 01:03:30 följande:
    Det är ju typiskt, jag tycker ju du verkar rätt trevlig också, så det är ju synd att du inte förstår vad jag säger... Det är Coolare, häftigare att få vara med under sitt barns förlossning... Hur många KS har du gjort?
    2 snitt och jag var med bada gangerna
  • siamusen
    Det är ju typiskt, jag tycker ju du verkar rätt trevlig också, så det är ju synd att du inte förstår vad jag säger... Det är Coolare, häftigare att få vara med under sitt barns förlossning... Hur många KS har du gjort?
  • siamusen
  • siamusen

Hoppsan..sorry. Sa intressant var inte det inlâgget

• siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-02 10:13:13 följande:
    *Aaaaah ramlar av soffan av garv* Siamusen, ligger du och sover än?? Va? 10.00 på morgonen, bahh bara snittade mammor som gör det!
    Ont i snittet 14 manader efterat..normalt vettu!
  • siamusen
    idiblon skrev 2007-09-02 10:12:17 följande:
    Yeah, right.
    Vad bra att du haller med
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!