Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Essi73: Glöm inte att bjuda med oss bara!! Vi vill oxå på snitt fest.

• Mandi74
    Essi73 skrev 2007-09-02 22:30:40 följande:
    Tro'ru vi kan bjuda ett gäng Vagisar med på partyt?
    Beror på vilken inställning dom har! Ser dom oss som hjältar så givetvis!! Annars får det vara, vill ju inte sabba partyt med en massa supuppor som bara är avis!!

• Mandi74
    Rigor skrev 2007-09-02 23:06:32 följande:
    Hukar mig och begrundar min låga ställning som mamma. Hur ska jag nånsin kunna komma ikapp er? Genom att adoptera ett barn, skära in det i magen och ta ut det genom ett annat snitt ovanför nyckebenen?... kommer aldrig att klara det här. Jag är stämplad som snål, feg, lat och okunnig tönt till morsa. Kan man överhuvud taget kalla sig mamma om man är ett sånt bottenskrap som jag?
    Du arma stackare!! Du får väl resten av ditt liv försöka kompencera dina misstag, så kanske dina barn förlåter dig.

*über mamman som snittas och flaskmattat från v.2*
  • Mandi74

Min son var så stor så läkaren fick göra ett EXTRA STORT SNITT!!

Sug på den...

• Mandi74
    siamusen skrev 2007-09-03 00:23:01 följande:
    Blev det infekterat efterat ocksa? För det är ju coolt!
    Självklart!! Låg hemma med feber frossa och åkte fram och tillbaka till akuten en massa gånger, och varje gång kände jag mig lika cool!!

Men coolast var jag nog när läkaren tog en sax och stack i magen på mig för att kolla efter var! Skrek inte ens! Kan man vara coolare än så???
  • Mandi74
    siamusen skrev 2007-09-03 00:33:14 följande:
    Näää det är ju coolt i isniva!
    Ha, och så säger dom att snitt är för fega! BS!!

• Mandi74
    siamusen skrev 2007-09-03 00:41:42 följande:
    De fattar vâl inte bättreVi vet ju att det är tvârtom!
    Ja, som tur är.

Men tråkigt att dom ska bli så arga när vi bara försöker upplysa dom om hur läget är.
  • Mandi74
    siamusen skrev 2007-09-03 01:02:46 följande:
    Gör det Skulle jag gjort!
    Jag kan hänga med, dom är skyldig mig en fika och en flagga! Få alla andra vill jag oxå ha...
  • Mandi74

mo m2007 skrev 2007-09-04 18:08:02 följande:

hmm jag måste hamna på er idollista nuinga bristningar ett snyggt ärr som knappt syns ingen hängbuk eller hängtuttar gick bara upp 3 kilo denna graviditet (med sonen gick jag upp 8 )så ja nu har jag varit blygsamt irriterande ett tag. *lämnar stafettpinnen vidare*
    Pytsan, knappt en botten placering!! Krävs en masssssssa mer än så för att man ska få dela tronen med de som verkligen kan! ;-D
  • Mandi74

mo m2007 skrev 2007-09-04 20:13:30 följande:

manid: äääh du är bara avundsjuk ...fast håll med att jag hade fått mindre skador om jag bara klämt ut henne genom mu.... fast ni slapp jag babianasset man kan drabbas av då
    Ha, avundsjuk aldrig!! Jag är en stolt, stark, modig kvinna som satte mitt barns liv i första hand! Jag offrade mig för mitt barn!

Det ska ju synas och kännas efteråt annars är det ju ingen sport!

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!