Inlägg från: Skorpan081 |Visa alla inlägg
  • Skorpan081

Emmaljunga crossway

Kamel skrev 2007-09-04 12:39:29 följande:
    Tack för alla svar! Vi ska förmodligen åka och kika på en idag. Vad är ok pris att betala tycker ni för en -05? Det ingår hårdlift, myggnät, vinteråkpåse, solparasoll, hjulskydd och skötväska. Begärt pris är 3500 kr men det känns lite mycket för en vagn som kommer vara nästan tre år gammal när det är dags att använda den...
    Låter dyrt! För det priset kan du ju få en nyare Emmaljunga City Cross till exempel.
  • Skorpan081
    Kamel skrev 2007-09-04 15:56:07 följande:
    Skorpan081: Jo jag tycker också att det låter lite dyrt, det var därför jag tänkte kolla vad ni andra tycker. Har tyvärr inte sett så många city cross med mjuklift i området där vi bor...
    Nu vet jag inte var du bor, men under Köp & Sälj här så fanns det en -06:a för 3000 kronor. Visserligen utan mjuklift, men det går ju att köpa separat. Jag köpte en (Babyproffsens egna märke) för ca 300.

(ej min annons)
  • Skorpan081

Någon som vet skillnaderna på Crossway och City Cross? Sökte efter Crossway på blocket (hela landet) och då finns det vagnar som ser exakt likadana ut som min City Cross, fast det står Crossway.

Hur som helst så fanns det en Crossway 05:a för 2000 inkl. mjuklift. Enda skillnaden (förutom färgen) vad jag kunde se var att det var metallvarukorg, det har inte jag.

Svar på tråden Emmaljunga crossway