Inlägg från: Zandriz |Visa alla inlägg
  • Zandriz

Shih Tzu

Ska snart bli en lycklig hundägare till världens sötaste Shih Tzu valp! Är det fler här med Shih Tzu som har lust att dela med sig av sina erfarenheter? :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-03 16:00:48:
    SKRIV SKRIV SKRIV!!!

• Svar på tråden Shih Tzu
  • Zandriz

Ja jag vet att det är mkt med pälsen och så men det gör jag så gärna :D ska titta i ditt galleri genast *nyfiken* ;D

• Zandriz

Nä precis...får använda sitt sunda förnuft. Har inte tänkt ha jättelångt hår på henne, tycker att det är snyggare när det är lite kortare :D

• Zandriz

Åh! Låter som att han var en underbar hund! :D Tack för tipsen!

• Zandriz
    Nattugglan72 skrev 2007-09-03 23:28:13 följande:
    Har en shihtzu tik på sex år. Himla mysig o go hundras är det. Kolla gärna in på shih tzu forumet på:www.shihtzu.egetforum.se
    Ska genast kolla in det :D
  • Zandriz
    klant78 skrev 2007-09-04 08:45:34 följande:
    här kommer en Shih Tzu pojke på snart 9år, han är vår andra hund av rasen, våran första hanne blev hela 15år innan han vandrade vidare.det är en liten hund med stort hjärta och en väldigt trevlig och social familje hund.Våran olle kom till oss av en ren slup, han bodde tillsammans med en massa hundar hos en uppfödare inne i stockholm, men han trivdes inte riktigt, så när vi varit och hälsat på honom i kenneln så tog det bara ett pat timmar innan vi hade blivit en hund rikare!Ollen var då 6måg.Lycka till med er nya familjemedl!
    Ja hundar kan man inte få nog av :D Tack!
  • Zandriz

HAHA! Ja jag tränade lite agility med en hund som vi hade när jag bodde hemma och det va skitkul! Funderar på att göra det med henne nu också :)Längtar sååå mycket :D Alltså just rasen Shih Tzu, har dom lätt för att få någon viss sjukdom eller så? Har ju hört talas om PNP...eller vad det heter!?

• Zandriz

Ja det sa uppfödaren också, men tydligen så har hennes hundar aldrig haft såna problem, men man vet ju aldrig :-/ Hoppas att det går bra i alla fall, men det tror jag nog det gör

Svar på tråden Shih Tzu