Shih Tzu
Ska snart bli en lycklig hundägare till världens sötaste Shih Tzu valp! Är det fler här med Shih Tzu som har lust att dela med sig av sina erfarenheter? :D
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-03 16:00:48:
SKRIV SKRIV SKRIV!!!
Ska snart bli en lycklig hundägare till världens sötaste Shih Tzu valp! Är det fler här med Shih Tzu som har lust att dela med sig av sina erfarenheter? :D
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-03 16:00:48:
SKRIV SKRIV SKRIV!!!
Ja jag vet att det är mkt med pälsen och så men det gör jag så gärna :D ska titta i ditt galleri genast *nyfiken* ;D
Nä precis...får använda sitt sunda förnuft. Har inte tänkt ha jättelångt hår på henne, tycker att det är snyggare när det är lite kortare :D
Åh! Låter som att han var en underbar hund! :D Tack för tipsen!
Fortsätt skriva!!! :D
HAHA! Ja jag tränade lite agility med en hund som vi hade när jag bodde hemma och det va skitkul! Funderar på att göra det med henne nu också :)Längtar sååå mycket :D Alltså just rasen Shih Tzu, har dom lätt för att få någon viss sjukdom eller så? Har ju hört talas om PNP...eller vad det heter!?
Ja det sa uppfödaren också, men tydligen så har hennes hundar aldrig haft såna problem, men man vet ju aldrig :-/ Hoppas att det går bra i alla fall, men det tror jag nog det gör