Ullaredstråden volym 4
Ja ska till Ullared på torsdag Wihii
FInns de åkpåsar med fleece i där ? ngn som vet ??
Ja ska till Ullared på torsdag Wihii
FInns de åkpåsar med fleece i där ? ngn som vet ??
oki doki, har en bra som hörs till vagnen, men ja tänkte att de kan ju va sknt o ha en med fleece i ![]()
Okej de låter ju som min åkpåse ja har nu, bara att ja inte har fleece
Får spana på en på torsdag då ![]()
Vu var på Ullared igår, handlade för 5900
Fanns massor med bra saker, vi köpte åkpåse o massor mera, åkpåsen var de fleece inuti den kostade 199, den var kanon, kan skriva mera om vad vi köpte o lägga in bilder på dert när vi kommer hem från örebro.
jag såg bara 2 olika, en med sånt dör lammskinn i eller vad de heter o sen en med fleece i. Den med lammskinn kosta nästan 600 tror ja o dom med fleece 199 o fanns i blått beiget o svart, vi köpte en svart, den är jättevarm o bra, passade kanon till våran vagn ![]()
angående deras gula stora väskor, de fanns i torsdags på fm men när vi kom dit vid 11 så var dom slut, o fanns inga mera den dagen så dom går åt, bättre ta med sig säckar ifall om att..
Hej ja de ät fäste som man sätter runt ryggstödet . Vi har köpt en svart där med fleece i, o passar med 5 punktsele oxå, helt kanon. Pris 200 spänn, billigt o bra ![]()
Aha okej, men de är de inte. De går en dragkedja i mitten bara. Så inget snt skydd.
Här har du länken till en bild på den, den är lite dålig men hoppas den duger ![]()
Jag har ingen aning, men när vi kom dit i torsdags , då var de ingen kö o vi komi dit vid 11. De var mycke folk därinne då men sen avtog de, sen kom det mycket folk runt 15 igen.