• MysM

Ser att de är massa som undra vad åkpåsen kostar, de är nog olika, jag var där i torsdags o jag köpte en svart med fleece i o dom kostade 199. Sen fanns det en med päls i o den kostade 599 tror ja. De var dom åkpåsarna som fanns förra veckan iaf. Kan nog h'nda att dom tar in olika o då skiljer priserna.

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • MysM

Sen står de kudde till vagn säng där uppe att dom kostar 10 kr o de stämmer ej. Kudden till vagn kostade 25 tror ja o till säng ca 50 om ja inte minns fel, fanns iaf inga för 10 kr.

• MysM

Oki jag har de nu att eran kostade 10 kr, men våran vi köpte i torsdags eller våran o våran farmot köpte som hon ska ha hemma till William den kosta iaf 49:95 om ja ska va exakt. Däremot den vi har köpte vi på babyproffsen för 130 :-

• MysM

Diskstället fanns där, borsten tog ja nog ngnannanstans men fanns där oxå om jag inte minns helt fel

Eskobar77 skrev 2007-10-30 17:47:39 följande:
    Diskborsteoch diskställ till nappflaskorna, finns de på babyavdelningen också??
  • MysM

de gör du som du vill, men ja skulle nog vänta med de.

Sony skrev 2007-10-31 05:57:10 följande:
    Frågar er vad ni tror är bäst. Ska till Ullared i början av December. Då kommer jag vara i vecka 12. Är det för tidigt att köpa kläder och prylar till bebisen då?Hur skulle ni göra?
  • MysM

Den köpte vi oxå, tytcker den var kanon, passade bättre till vagnen än vad orginalet gör

Beiban skrev 2007-10-31 11:56:45 följande:
    Just ja, igår var jag och hämtade Minnas åkpåse hos min syster som varit på gekås. Hade beställt den med fleece i för 199:-. Vilket fynd, ruskigt nöjd!!!!
  • MysM

Dom har nog stängt lördag denna veckan bara för att de vart lov o de är mycket folk.

Men på tal om ngt annat , läste att dom har 800 anställda, huh
    Vi åkte bussresa dit förra veckan o då vann vi en bok om ullared,stog ganska mycket intressant faktiskt

• MysM

Jag köpte en snygg stickade polo där förra veckan, vissrligen en lång med knappar, men dom hade sånt oxå.

• MysM

Nej tyvär :/

illern i mitt liv skrev 2007-11-01 17:25:07 följande:
    Okej , jag var oxå där i förra veckan men då fanns de inga .Har du bild på den polon MysM ?
  • MysM

Ja dom har skötväskor, kostar 99:-

Mafan skrev 2007-11-02 13:22:46 följande:
    Någon som vet ifall de har skötväskor där?Vad kostar de isåfall?
  • MysM

De kan ju finnas gula kassar men dom tar slut fort, så de går nog inte o lita på,. Dom tar slut fort!!!

• MysM

Vi handlade för nästan 5900 =)

• MysM

Jo då de går, alltså vi handlade ju till oss oxå Men de blev ju en del handlande till den lille oxå ( han är 7 mån). Men de finns massoooooor med roliga babysaker Så du kommer nog handla .

Loovi skrev 2007-11-04 19:55:40 följande:
    Oh shit går det? =) Jag har en känsla av att jag kommer leva pyyyrt till denna månad.. trotts att min mamma kommer bidra :D
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4