• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Mikah

Ja Vi har i alla fall inget annat val än att ha dem med när vi är där. Har inte jättemkt barnvakter. Och hittintills har dem bara surat lite ibland och då kan man gå och leka på lekplatsen utanför. Nää Det har i alla fall inte känts som tortyr.
    Nä som sagt, heartbeats för ditt barn kan det ju kännas som tortyr men inte för mina. Jag vet vad som är tortyr för ett barn och har upplevt en till stor del otrevlig barndom. Så tortyr är absolut att ta i.
    Använd gärna andra ord.

• C21

Vilken tid är bäst att komma dit? Vi ska dit lördagen den 13:e
    Vad har de för öppettider?

• Mikah

Ni som har varit där. Fanns det piratregnställ istörre storlekar också typ 120 och 130? Jag såg en bild på nån som hade köpt ett regnställ med en pirat på.

• This is me
    heartbeats skrev 2007-10-02 09:07:06 följande:
    Vi var i Ullared i fredags-lördags och fyndade massor! Bäbisgrejjor, kläder, julklappar, vinterjackor osv. Är jättenöjd med resan och det är ju inte utan att man blir sugen på att åka igen. Bland leksakerna är det helt otroligt vad billigt det är, ibland får man nästan gnugga ögonen. Bilder på bäbisgrejjorna finns i mitt galleri.
    Om du orkar och har lust och tid, måttet på snuttefiltarna!!
  • Tösen24

Smultronhjärta
    Vet du vad minsta storleken på tomtedress var?

• Tösen24

Vet någon om de har tjocka röda överkast till dubbelsäng?? har hittat ett på IKEA men om det är billigare i Ullared väntar jag tills jag ska dit.

• Beiban
    Carolina1979 skrev 2007-10-01 22:44:04 följande:
    Hur gamla var era barn när ni tog med dem till Ullared första gången?Börjar få lite ångest över att min son kanske är för liten...
    Vi var dit i slutet på juli, då var vår dotter 2,5 månad. Vi har ca 75 mil, men det gick hur bra som hellst! (Hon sover nästan hela tiden när vi åker bil, vaknade var 2-3 tim. för att äta). Vi tog det lugnt på vägen dit och stannade då och då, och inne i affären så satt hon i bilstolen i en kundvagn ibland, och ibland i bärsele. Och när sambon tröttnat tog han fram barnvagnen och gick en promenad
  • Smultronhjärta
    Tösen24 skrev 2007-10-02 10:15:30 följande:
    Smultronhjärta Vet du vad minsta storleken på tomtedress var?
    Jag är inte säker på ifall det fanns mindre än 68, sonen är nämligen 68/74 men den såg så himla liten ut- och 80/86 såg bamse ut men får väl hoppas att den krymper lite i tvätten..
    Men det är mkt möjligt att det fanns mindre storl än så..
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-10-02 09:54:50 följande:
    Ni som har varit där. Fanns det piratregnställ istörre storlekar också typ 120 och 130? Jag såg en bild på nån som hade köpt ett regnställ med en pirat på.
    Jag kan kolla det imorgon eller på torsdag- ska nämligen dit igen enbart för att köpa ett till sådant regnställ - för framtida bruk
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4