• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Smultronhjärta

Ok, sonen är 7 månader och har varit på Gekås jättemånga ggr, kanske en 15 ggr fast vi åker ju bara för ett par timmar så.. Igår tyckte han att det var superkul att sitta i vagnen och plocka med alla prylar

• 9Kärleken6

Vi har också haft med vår tjej sen hon var mini och det har aldrig varit några problem. Snuva och sånt kan man ju råka ut för överallt. På dagis, öppna förskolor etc är det nog större risk. Är kanske lite jobbigare med lite större barn som bara kutar runt och man lätt tappar bort. Sist hade vi med sulkyn som en av oss drog och den andra hade kundvagn. Funka super bra.. Då kunde dottern sova när hon ville och hade perfekt läge för att se allt som rör sig. Hon var då 11 månader.

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Smultronhjärta

Saker jag skulle kolla..
    Micki spis 199:-
    Hittade ingen blå helikopter från cars MEN hur mycket saker som helst från just Cars - måste vara enormt populärt..
    Mjukt babygym 189:-
    Resesäng 289:-
    Billigaste micron 399:-
    Flera hyllor med julsaker fanns - oxå julbelysning

Mina pärlor bland fynden var vitsvarta parcale påslakansset och ett skitsnyggt fleccefodrat regnställ till sonen..bland annat

• 9Kärleken6

Smultron: Nu drar du verkligen i min GeKås tarm Hahahahah Räcka ut tungan. Några bilder du vill dela med dig av??? Flört

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Mikah

För oss har det alltid funkat bra att ha våra barn med. Men sen är vi ju alltid med min makes föräldrar och bror med familj och nästa vecka blir det även den tredje broren med sambo. Så om nån är kvar på campingen så är barnen där ibland. Eller så turas dem att gå i affären med oss eller sin farmor. Dem får ju också välja en del kläder själva så dem har varit ganska tåliga tycker jag.

• Smultronhjärta
    9Kärleken6 skrev 2007-10-02 08:33:29 följande:
    Smultron: Nu drar du verkligen i min GeKås tarm Hahahahah . Några bilder du vill dela med dig av???
    Jag ska precis börja fota grejer som ska säljas på Tradera- måste bli av med gammalt för att få plats med nytt ju.. Eventuellt så slänger jag upp lite Gekåsfynd under dagen

Men för att tjata så kostade superfina parcale påslakan 149:- och just det, köpte julklappar oxå bla prison break säsong 1 för 169:-.
    MEN jag känner att begäret inte är stillat så vi åker nog en sväng till på torsdagkväll
  • Smultronhjärta

Tomtekläderna som vi köpte kostade 29,95 - vill ha för mig att det var någon som undrade det...Det fanns även tomteklänningar & pepparkakskläder

• heartbeats

Vi var i Ullared i fredags-lördags och fyndade massor! Bäbisgrejjor, kläder, julklappar, vinterjackor osv. Är jättenöjd med resan och det är ju inte utan att man blir sugen på att åka igen. Bland leksakerna är det helt otroligt vad billigt det är, ibland får man nästan gnugga ögonen. Bilder på bäbisgrejjorna finns i mitt galleri.

Carolina1979 skrev 2007-10-01 22:44:04 följande:
    Hur gamla var era barn när ni tog med dem till Ullared första gången?Börjar få lite ångest över att min son kanske är för liten...
    När de är riktigt små, ligger i vagn och stundvis sover kan jag tycka att det är ok. Annars när de är lite större (1-2 år och uppåt) tycker jag att det är tortyr både för barnen och för en själv att ha dom med. Skulle aldrig utsätta mina barn för det. Skillnad är väl kanske om man bor nära och bara åker ett par timmar.
    svensdotter skrev 2007-10-02 00:29:22 följande:
    var på ullared i lördags gjorde av med 4300kr vad brukar ni göra av med när ni e där???
    Gjorde också av med 4300. Men tyckte att jag fick MASSOR för pengarna.
  • Idizen
    Kottten: Du behöver nog inte vara orolig. Hittade massor av fina kläder när jag letade till sambons tjej som är 9. Hon är dessvärre lite midnre och skulle haft 130 men det fanns det inte så mycket av bara en massa större =)

Minja: Overaller fanns det gott om till både flick och pojk. iaf igår när jag va där.
    Böcker finns massor.
    Lampor oxå fast vet inte om det finns exakt en sån du letar efter. Jag köpte 2 par jeans i storlek 38 ungefär. LIte konstiga storlekar dock och mycket sånna med 30 /32 och sånt. Så man ska helst veta vad man har innan man kommer så man slipper prova hur många olika storlekar som helst.

Linda och Rasmus: Jag köpte tomtedress till amadues igår str 86/92. 39.95 kostade den. fanns olika dräkter för olika storlekar. Ungefär samma priser.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4