• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Tainted

får dom in saker varje dag? jag menar typ babykläder, om det är urplockat nu, är det urplockat på lördag också då...?

• kattengustav

Detta står på gekås hemsida:
    Det kommer en lastbil med varor till oss var 10:e minut. Utan påfyllning skulle våra kunder, under högsäsong, tömma hela varuhuset på mindre än två dygn.
    Så det är nog ingen risk att det är urplockat, men det kan ju hända att dom inte hinner fylla på hela tiden heller.

Tainted skrev 2007-10-09 08:54:30 följande:
    får dom in saker varje dag? jag menar typ babykläder, om det är urplockat nu, är det urplockat på lördag också då...?
  • Mikah

Jag tycker också att de tär konstigt att det blir utplockat. jag har nämligen för mig att det kommer leveranser hela tiden, flera gånger om dagen.

• Mikah

Jag tror att man kanske ska satsa på att orka fråga personalen om man hittar en vara som inte är rätt storlek. Eller får man gå till andra avdelningar så länge och sedan gå tillbaka och hoppas på påfyllning.

• J E S S

Blir ju ännu mer sugen på o åka ner nu.
    Ska dit på måndag (15/10) o åker direkt efter dottern börjat skolan så vi kommer ju komma ner runt 10-10.30 så tiden är kanske inte den bästa, men men...

Nån som vet om man kan hämta kartor över affären nånstans där?
    Min skrivare funkar inten just nu så jag får inte ut översiktskartan som finns på gekås hemsida.

Amy 000120 + BF 071220
  • tottenham

Hej!!
    Har varit här inne o kollat lite.....
    Ska till Ullared imorron!! TJOHOO ska bli såååå kul!!
    Några tips vad man ska inhandla till kommande bebisen??

• J E S S

Vad säg om... ALLT?

Jag har BF i dec o har bara inhandlat de stora sakerna o har skrivit upp ALLT på min lista som ska inhandlas nästa måndag.

Behöver jag säga att jag längtar

Amy 000120 + BF 071220
  • Mikah

På kundvagnarna brukar det väl finnas översiktskartor tror jag.
    Har funnits innan i alla fall.

J E S S skrev 2007-10-09 09:13:42 följande:

Blir ju ännu mer sugen på o åka ner nu.Ska dit på måndag (15/10) o åker direkt efter dottern börjat skolan så vi kommer ju komma ner runt 10-10.30 så tiden är kanske inte den bästa, men men...Nån som vet om man kan hämta kartor över affären nånstans där?Min skrivare funkar inten just nu så jag får inte ut översiktskartan som finns på gekås hemsida.
  • kattengustav

Nu har jag lagt ut några bilder till på inköp jag gjode på gekås i september. Bättre sent än aldrig.

• ia31

Mikah: alltså jag kunde lika gärna hoppat över barnsidan så dålig va den igår....brukar komma hem med 2 stora påsar med kläder till min son han 2 par byxor 1 regnställ och nått par kallsonger och 2 par strumpor och det brukar va tvärtom brukar köpa massa strumpor kallingar byxor tröjor...plus dom hade nästan inga vanliga kallsonger bara boxershorts..

dom brukar iallafall ha spiderman strumpor och spiderman pyjamas inget sånt heller jag ångra att jag slösa min tid på klädavdelningen

regnkläderna va otroligt utplockat med man hade sett jättemånga fina här på tråden fanns bara 1 sort till killar då va det med fleace inutti inga vanliga

sen på allt så va det ju grymt mycket folk brukar aldrig bli irriterad när jag ä där..

så om ni undrar fråga på idag är jag lite utvilad det sjuka är att jag vill åka tillbaka igen...

jag tror inte på det dom skriver om lastbilarna..

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4