• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Meus Veritas
    Mikah skrev 2007-10-09 09:26:06 följande:
    På kundvagnarna brukar det väl finnas översiktskartor tror jag.Har funnits innan i alla fall.J E S S skrev 2007-10-09 09:13:42 följande:
     fanns ingen karta på vagnen när jag var där i fredags, de har ju nya vagnar nu.....
  • Tösen24

ia1116
    Vad tråkigt att det var så utplockat. Man är ju inställd på att fynda massor. Var det något annat som man inte får missa? ska dit den 22 och är nyfiken på inredningsprylar.

• Amanda
    ia31 skrev 2007-10-09 10:31:30 följande:
    Mikah: alltså jag kunde lika gärna hoppat över barnsidan så dålig va den igår....brukar komma hem med 2 stora påsar med kläder till min son han 2 par byxor 1 regnställ och nått par kallsonger och 2 par strumpor och det brukar va tvärtom brukar köpa massa strumpor kallingar byxor tröjor...plus dom hade nästan inga vanliga kallsonger bara boxershorts..dom brukar iallafall ha spiderman strumpor och spiderman pyjamas inget sånt heller jag ångra att jag slösa min tid på klädavdelningenregnkläderna va otroligt utplockat med man hade sett jättemånga fina här på tråden fanns bara 1 sort till killar då va det med fleace inutti inga vanligasen på allt så va det ju grymt mycket folk brukar aldrig bli irriterad när jag ä där..så om ni undrar fråga på idag är jag lite utvilad det sjuka är att jag vill åka tillbaka igen...jag tror inte på det dom skriver om lastbilarna..
    Ojdå, var det så mycket folk?!

Brukar det vara det vid den här tiden på året?

Åker från Sthlm till GeKå´s på måndag och hem igen på tisdag.
  • ia31

Gloss: hm jag kollade inte på bebiskläderna fick bara panik va så mycket folk överallt ju...
    men jag kan säga oj va stor bebisavdelningen har blivit den är mycket bättre nu ville köpa massa saker men tyvär är jag ju inte gravid, dom hade en bärsele som kosta typ 109 kr

jesset: mm visst är det tråkigt blev besviken men ändå lyckades jag att slösa 3300 den affären lyckas man alltid att slösa pengar på ju

amg: du får berätta sen vad du tycker

• Casper05

Var där för 3 veckor sedsan !
    Jättebra kom hem med grejer för 5500 kr i bara grejer !
    Hittade jättemycket till sonen och de har ansvar för olika avdelningar och det fylls på hela tiden skulle de inte hinna med för att det är så mycket folk och åtgång så gå tillbaka senare eller haffa någon i personalen för rätt storlek de hjälper till.

När jag var så fanns det en karta över varuhuset på vagnen där typ ica sätter sin reklam.

Ett tipps är att åka vardagar mitten av månaden och inte tidigt på morgonen.
    Vi var där 11 30 men hallå de har ju öppet till 20 00
    Och efter kl 16 kunde jag ställa vagnen på en avdelning och gå till nästa och då var vagnen kvar jätte lite folk skönt så skönt att man tom kunde ropa på kompisen utan att anstränga sig för att överösta allt.

Ett skit bra tipps!
    Kanske inte skulle sagt det ....
    Lycka till alla köp glada som ska till Ullared.

• kattengustav

Jag vill också åka till ullared, men har inga pengar. Får försöka spara så jag åker någon gång i vår i stället. Hur länge brukar bäbisen ha strl. 62-68 eller vad det nu är?

• ia31

Amanda: jo tror att från och med nu tror jag inte det spelar någon roll när man åker...trodde många skulle jobba då...
    det konstiga va när vi skulle hem vid 16 tiden så kom det en buss med pensionärer...

Tösen24: visst är det tråkigt

• Amanda
    ia31 skrev 2007-10-09 10:51:00 följande:
    Amanda: jo tror att från och med nu tror jag inte det spelar någon roll när man åker...trodde många skulle jobba då...det konstiga va när vi skulle hem vid 16 tiden så kom det en buss med pensionärer...Tösen24: visst är det tråkigt
    Aha ok, då är det lika bra man förbereder sig för kaos

Vi kommer åka från Sthlm vid 9-tiden på måndag och är då framme i Ullared vid 15-tiden (har åkt samma tider förrut).
    Checkar då in på Campingen för att sedan åka till GeKå´s och shoppa där tills de stänger kl 20.

Åter sedan på restaurang i Ullared för att sedan åka och sova.

Kl 8.00 på tisdagen står vi utanför för att shoppa fram till ca 13-tiden då vi börjar rulla hem mot Sthlm igen.

• Jiie
    kattengustav skrev 2007-10-09 10:50:58 följande:
    Jag vill också åka till ullared, men har inga pengar. Får försöka spara så jag åker någon gång i vår i stället. Hur länge brukar bäbisen ha strl. 62-68 eller vad det nu är?
    2-4 mån står det, sen beror det ju på om man får en stor klump eller en minibebbe hehe
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
  • Amanda
    kattengustav skrev 2007-10-09 10:50:58 följande:
    Min äldsta son var 56 cm lång och vägde 4425 g när han föddes så han började direkt med stl 62
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4