Inlägg från: AlexandraLuleå |Visa alla inlägg
  • AlexandraLuleå

Ullaredstråden volym 4

Mikah skrev 2007-10-02 20:00:40 följande:
    Ja jag såg precis en aution med skidsetet. Det var samma märke. Jättefint Undrar vad den kan kosta till ord pris?
    tja, skulle gissa på 299? låter ju inte helt orimligt eftersom det är ullared
  • AlexandraLuleå

hmm om man skulle ta med sig kreditkortet till ullared, och så köper jag på mig 5 olika strl på allt fint jag kan hitta (gärna märkessaker) för sammanlagt 20´000kr, och så lägger jag ut det på trdaera.. hmm om jag gör som mica40 så skulle jag nog tjäna 10-15´000kr relativt snabbt

• AlexandraLuleå
    Mikah skrev 2007-10-02 20:02:45 följande:
    AlexandraLuleå. När ska du till Gekås.?
    Jag ska inte neråt fören i november Får ju kombinera att hälsa på familjen och åka till ullared. Men min mamma skall dit i helgen så tänkte be henne köpa skiddressen om den finns då!
  • AlexandraLuleå

ja vi har ju tur som slipper köpa till dessa rövarpriser =)

Det är ju nästan så att man har lust att boka in en extra resa ner till föräldrarna och låta dom på tradera betala för den

eller neee, skulle aldrig kunna göra så. Visst kan jag sälja om strl jag köpt har varit fel, men då sätter man ut den för max det priset man köpt den för, sen om folk vill bjuda massor så rä det deras problem,men då har inte jag "fejkat" iaf!

såg massa snygga kläder som jag är sugen på att köpa till pojkarna ju, och så undrar jag vad sånna där musiksagor kostar, fast med cd istället för kasettband, någon som vet?

• AlexandraLuleå
    Smultronhjärta skrev 2007-10-02 20:19:58 följande:
    Jag ska förbi Gekås imorgon på vägen till Göteborg så jag kan dra ett varv förbi jackorna och spana in skiddressar då..Igår när jag var där såg jag flera saker med den lilla röda traktorn till buspriser..musiksagan kostar 49,95 vet jag
    Ja kan du inte titta vad dom kostar

Vad bra, då kan jag passa på att köpa lite till sonen i julklapp, här kostar ju en liten leksak med den lilla röda traktorn typ 100kr för en leksak på 10cm
  • AlexandraLuleå
    Smultronhjärta skrev 2007-10-02 20:19:58 följande:
    Jag ska förbi Gekås imorgon på vägen till Göteborg så jag kan dra ett varv förbi jackorna och spana in skiddressar då..Igår när jag var där såg jag flera saker med den lilla röda traktorn till buspriser..musiksagan kostar 49,95 vet jag
    har två saker till jag undrar som du kanske kan titta på om du hinner? *vore hemskt snällt*

har dom sånna där "väggdekortioner" och vilka olika finns det? (minns inte vad det heter) och om dom har bärsjalar?
  • AlexandraLuleå
    Smultronhjärta skrev 2007-10-02 20:26:59 följande:
    menar givetvis wallies
    ja så heter det ja
  • AlexandraLuleå

inga fler som lagt ut bilder på sina inköp? är ju sååå nyfiken

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4