Inlägg från: AlexandraLuleå |Visa alla inlägg
  • AlexandraLuleå

Ullaredstråden volym 4

This is me skrev 2007-10-07 21:27:13 följande:
    Jag har allt på kortet, bara lite smått för fika och lunch. Tycker det känns säkrare. Tappar man 2000:- är inte chansen stor att de finns kvar. Tappar man kortet så kan man ha tur!!Ang att ta med kläder så skulle inte (och kommer inte) jag göra det. Jag har mätt armen och innerbens längde i stället. Tror inte man ska hålla på och stoppa ner och ta upp ur väskan där faktiskt!!Hur mycket pengar har ni andra haft med Er?
    7-8000 bli det nog denna gången, har aldrig under 5000 med dit
  • AlexandraLuleå
    frittepillan skrev 2007-10-08 11:17:31 följande:
    Ååååå vad jag längtar nu. Den 15-16 noember ska vi till Ullared. Men vi kommer nog inte vara ensamma den 16 för 16-17 fanns det inga boenden alls.. Ngn som vet ngt man inte får missa till en tjej på 1½??
    nej vad säger du? och jag som hade tänkt åka ner den 16:e... hmm får nog byta dag till den 15:e istället tror jag
  • AlexandraLuleå
    Tibell skrev 2007-10-08 15:34:24 följande:
    testar att ställa mina frågor igen..! nån som vet om ullared har jackor i stl 62 eller 68?? och vilken dag coh tid i månaden är bäst att åka dit på?!
    vilka dagar som är bäst att åka skiftar ju, men att rekomendera är att du åker tex ett par dagar innan barnbidraget/lönen kommer, för så fort det kommit så ökar ju befolkningen på ullared =) tid är antingen direkt när dom öppnar, eller från kl 15 ca
  • AlexandraLuleå
    Jiie skrev 2007-10-08 17:32:52 följande:
    jag har massa grejer i mitt galleri...titta där!ska bara öppna det så du kan se...
    vill också kika
  • AlexandraLuleå

har dom hängselbyxor till bebisar? från strl 56 och uppåt.. e ju så bra att ha på vintern då det inte kan blåsa in i midjan om man inte har en body..

• AlexandraLuleå

finns det ipods på elektronikavdelningen?

• AlexandraLuleå
    ia31 skrev 2007-10-09 22:35:37 följande:
    jag kan lägga in bilder på det jag köpte om någon vill se alltså säg till isåfall
    vill gärna se
  • AlexandraLuleå

jag hoppas att det hinner fyllas på MASSOR med fina saker innan jag skall dit den 26:e, fast å andra sidan så skall jag ju dit den 15 November med... jag som var så lycklig att kunna åka dit en gång i år, men det blir två istället

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4