Inlägg från: 9Kärleken6 |Visa alla inlägg
  • 9Kärleken6

Ullaredstråden volym 4

Smultronhjärta skrev 2007-10-02 15:28:08 följande:
    Nu finns nio av mina Gekåsfynd i galleriet - inget märkvärdigt men ändå
    Tackar för titten!
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • 9Kärleken6
    Linnea72 skrev 2007-10-03 13:34:34 följande:
    Har varit på GeKås hur många gånger som helst, men har aldrig tänkt på om de har resväskor?!Man har ju olika "shoppingbehov" när man är därNu skulle jag vilja ha en sån där resväska man drar efter sig, i lagom storlek till barn i 8-10 årsåldern ( ska till utlandet nästa år).
    Japp det finns resväskor av alla modeller!
  • 9Kärleken6
    AlexandraLuleå skrev 2007-10-03 23:27:42 följande:
    jag är så glad att mamma har köpt en ny bil,annars hade jag inte kunnat handla så mycket (jag+mamma+ mellan barnet i bilbarnstol+lillen i bilbarnstol+barnvagn)+ hund i hundbur...hjälp känns om att man skulle åka en hel skolklass ju jag skall nog ta en tur vid bebissakerna (ja dom som är typ vid kassorna eller iaf var där sist jag var där), sen blir det leksakerna, och mednas mellanpojken tittar på dom i vagnen så tar jag babykläderna, sen betalar jag det och går ut till bilen, går och tar en fika och sen en tur till, jag brukar vara ganska snabb faktiskt, brukar ta drygt 3 timmar för mig att bli helt färdig, och drygt 5500kr fattigare (och då var det bara till mig och mellanpojken jag handlade den gången jag hamnade på den summan)Räknar med att hamna runt 8000kr nu när jag åker ner, om det stoppar nu när man bor så långt ifrån så får man ju shoppa ett par stl uppåt så det räcker hela året!
    Bebisakerna har flyttat till en egen och STÖRRE avd. (Där fritid låg förrut) Så nu ligger de precis vid leksaksavd. Tänkte så du inte går fel. Bebiskläderna finns, som vanligt längst ner på barnavd.

Fy va avis jag är
  • 9Kärleken6
    panda skrev 2007-10-05 12:56:54 följande:
    Jag har hört att det finns skötväskor. Någon som vet om de är bra? Kanske till och med någon som har en bild.
    Japp de finns, men bara svart så vitt jag vet. Jag har den och det är min tredje sort och den helt klart bästa!!! (och billigast) Många fack i de två stora facken. Jätte bra för vi har delat den så ena facket har vi blöjor och allt som har med det att göra. Och i det andra allt som har med matning och andra småsaker man måste ha med sig överallt! Rekommenderas helt klart!!!
  • 9Kärleken6
    virrr skrev 2007-10-07 19:45:30 följande:
    ok är det mkt som har flyttats på ett halvår/år?
    De har ju öppnat upp en ny avd i nedre botten, tror det är 800kvm . Där ligger nu fritid. Uppe där fritid låg förrut där finns nu babyavd. med babysakerna. Och bredvid leksaksavd. *Super bra!!! *
    superanna skrev 2007-10-07 19:53:15 följande:
    Vilken rolig fråga jag såg lite längre upp i tråden (puffar lite):Vilket är ert bästa köp på Ullared? Gärna något fynd av senare tid så det finns chans att finnas kvar för oss som åker dit strax
    Utan tvekan ammningsbh:ar, om man nu e behov av en sån . Finns i deras standard utbud och koster 89-99:- *Perfekt*
  • 9Kärleken6
    kitara skrev 2007-10-07 20:09:26 följande:
    En fråga ang BABYavdelningen, är babykläderna där också eller är de vid barnkläderna?Hoppas att jag kan hjälpa andra när jag åker dit, fast det är ju ett tag kvar, 24/10.
    Babykläderna finns längst ner på barnklädes avd. Ingen fara vi hjälps åt med det vi kan här!
  • 9Kärleken6
    Saneli skrev 2007-10-08 11:31:26 följande:
    Någon som vet om de säljer barngrindar på Gekås? Ska dit nu den 15 och vi behöver många grindar. Vi bor i etage hus.
    Japp de har grindar men vet inget pris tyvärr...
  • 9Kärleken6

ia1116: Låter som att du inte hade någon bra shoppingdag på GeKås. Lustigt för du är den första i denna tråd tror jag som råkat ut för så mkt dåligt på en och samma besök... *Bättre lycka nästa gång...* Tror iof, även om det inte skulle vara lika ofta som de säger, att det fylls på hela tiden med nya saker. Beror ju på vilka de har avtal med och vad de köper in för något... Men men som sagt bättre tur nästa gång...

• 9Kärleken6
    februari 2008 skrev 2007-10-11 11:42:32 följande:
    Puffar igen : Jie:Vad kostade bad balja + stöd?Nagelvårdsset?borste (är det en mjuk borste eller vanlig kam?)?Napphållare?Åkpåse?Pyjamas?Mobil till vagn?Vad kostade de i varje pris?
    Kan svara på några i alla fall...

Nagelvårdset: 12:- (Nagelknipsare (mini), fil och nagelsax)
    Borste: 12:- Vanlig babyborste och kam
    Pyjamas brukar ligga runt 29-39:-

Jaa de va de jag kunde på rak arm. Sjukt billigt alltså!
  • 9Kärleken6
    februari 2008 skrev 2007-10-11 12:37:23 följande:
    Aha okej, jag får nog vänta tills ikväll :) Vill så gärna veta priset så kan jag lägga undan pengarna för att köpa dom grejerna :PVet nån vad bärselen kostade på gekås?
    109:- tror jag att de tar för selen japp VÄLDIGT billigt. Du får nagelset, borste & kam, bad termometer för vad bara en av sakerna koster i en vanlig barnbutik
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4