-
Ammningsbharna är bra och absolut prisvärda!Sony skrev 2007-10-23 13:19:14 följande:HAr dom några snygga mammakläder och ammingbh:r??HAr ni några bilder och vad dom kostar?Nagelkit(baby), 12:-, borstset 12:-, badtermometer 12:-, ammningsbh:ar, beddset, filt, kläder mm mm mmSofia t skrev 2007-10-23 13:24:06 följande:Oki.Detta är första barnet för mig och undrar me om det är nåt speciellt som jag ska tänka på att kolla efter där nere som ni vet är mycket billigare?
-
Badtermometer, 12:-, nagelkit (barn med fil, knippsare och sax) 12:-, Borstset, kam + borste, 12:-, skötväskan är suvverän, snuttefilt, baskläder, startset (kläder) använde vi massor, myggnät 19:- regnskydd till vagn 59:- finns som sagt MKT!Eskobar77 skrev 2007-10-28 21:05:16 följande:Jag ska dit på onsdag och köpa på mig babygrejer. Har de täcken både till korg och spjälsäng? Är deras täcken till spjälsängen med normala mått, så man kan köpa vilka påslakan som helst till sedan? (Jag vet att IKEAs har en annan storlek.) Någon annan som kan rekommendera något man inte får missa att köpa till bebisen där? (Jag har inga barn sedan innan och kan behöva lite starthjälp...)
(Fint nick du har
Lycka till!!!
-
Vi har haft med vår sulky när tjejen va så stor. Bättre för då kan se sova i den, vår har fällbart ryggstöd, blir ju super jobbigt för en liten rygg att sitta i den hårda sittsen, som i en vanlig matvaruvagn, hela långa dagen. Bara ett tips.Nona75 skrev 2007-10-29 08:39:39 följande:om en timme åker vi!!!!!!!!!!!!*ivrig* Gudars så jag hoppas att vi slipper värsta trängseln!!!!! Kan man sätta sonen i kundvagnen, alltså finns det sån barnsits i den, eller ska vi ta sulkyn? Är så orolig att folk ska klämma hans fötter och händer om han åker sulkyn, Ngn med erfarenheter?(11 månaders) -
Jag köpte både i min vanliga strl och en strl större och jag behövde båda strl:arna... De är ju så prisvärda så... Dessutom så är det ju bara bra om det finns lite extra plats, hellre det än åtsittande för det vill man inte ha på ett par mjölkstinna tuttarConstelacion skrev 2007-11-02 10:44:35 följande:Okej tack då vet jag oxzå det. ska kolla på amningsbh:ar då jag åker dit nästa vecka..
Man ska ju få plats med ammningsinlägg med.
-
Någon med erfarenheter om deras grav.test????
-
Oki tack!
Någon annan?
-
Beror ju helt på vad man är i för situation och position i livet, intressen mm mm mmsamuraj3 skrev 2007-11-04 15:44:48 följande:Hej vi ska till ullared i morgon och då har jag en liten undran.. Vad måste man nästan köpa där? Alltså vad anser ni vara något som e såååå prisvärt, att man bara MÅSTE köpa just den grejen:)
-
Jepp det ska gå bra. Kontakta kundtjänst!petray80 skrev 2007-11-06 11:29:38 följande:nån som vet om det går att byta en vara som man köpt genom att skicka den. Vi bor i stockholm så det är ju lite långt att åka för att byta. Vi köpte en jacka som tyvärr var för liten -
Annika: Jag tror absolut att du kommer hitta något för alla på GeKås och åtminstonne jag tycker man tjänar massor på att handla där. Nu reser vi ju iof ändå ner så du får ju räkna in resan med. Är ju jättesvårt att räkna ut. Men kolla tex i ts där Jie har räknat upp massa priser. Är nog lättare om du kan specisera exakt vad du kan tänkas vara ute efter. Vad för leksaker, vilken strl, vad för vuxensaker.
-
Soulfly skrev 2007-11-13 22:52:42 följande:oh va bra.....-)hoppas ja hittar i min storlek me:-O)Jag älskade deras ammningsbh:ar och hade de långt innan jag fick vår tjej. Perfekt att ha på natten. De kostade 89-99:- svarta och vita fanns. Har ingen udda strl så det var inget problem för mig. *Rekommenderar*
Kram
-
Kan jag absolut inte hålla med om!Bobbenn skrev 2007-11-14 17:16:13 följande:fanns 2 olika. Dom satt fruktansvärt illa
Tur vi är olika skapt!!!
-
Kommer du ihåg vad fiskelådan och den andra lådan med fack kostade?Lainan skrev 2007-11-18 20:01:27 följande:Nu har jag fotat mina inköp från GeKås som inhandlades i lördags. Allt finns upplagt här;levinearna.bilddagboken.se/Jag orkar inte lägga upp priserna, men kan väl säga som såhär att det blev ett dyyyyyyrt besök - men ändå så värt det! Hade jag handlat i "vanliga" butiker hade det blivit mycket dyrare. -
Oki tackar då kan man alltså köpa den andre, inte den stora fiskeväskan, t.o.m billigare här i norrlandLainan skrev 2007-11-19 17:56:27 följande:79,95 resp 24,95 enligt kvittot
-
Finns inga skor inne på GeKås men däremot en del utanför, se vad andra beskrivt. Personligen är sinnet inställt på GeKås priser så jag tycker inte skorna är speciellt billiga där. Inte mkte billigare än hemma i alla fall. Men det beror ju på utbud hemma, där man bor. Samt om man är noga med märket etcCluedo skrev 2007-11-21 13:55:54 följande:Hej!Är novis på Ge-kås, men ska dit nästa fredag och trängas med alla andra....Undrar lite om de säljer bra vinterskor till barn? Eller vilka butiker med skor är det som finns utanför Ge-kås??? -
Du kan helt klart ta med en burkmat in i butiken. Du har den ju säkert i någon skötväska eller så (?) Det finns ju micro vid fiken så man kan värma lite mat till småttingarna, å vatten i kran.Gunilla75 skrev 2007-11-21 15:37:26 följande:Säljer de barn burkmat på Gekås? Undrar om man kan ta med sig en burk in utan att personalen tror att man har snott den där.Sandy85: ajdå! Förra hösten när jag var gravid, fick jag gå med händerna framför magen för att inte bli påkörd!Det jag hatar med Gekås, är att kunderna inte kan stå med sin vagn rätt i gångarna. Många blockerar en gång med sin vagn ställd på tvären. Själv går jag helst med korg (som snabbt blir full).
Oj korg skulle aldrig räcka för oss där inne.
-
Tror att resesängarna går på ca 289:-, rätta mig någon om jag har fel. Har ingen erfarenhet av dem själv men priset är ju bra.Linalill skrev 2007-11-21 19:19:11 följande:orkar inte läsa igenom hela tråden så jag frågar:resesängar, finns dem, vilket pris ligger dem på och är dem prisvärda? tack på förhand =)
Har jag aldrig sett där!!!17 årig tjej skrev 2007-11-21 23:01:47 följande:Är det någon som vet om de har sexleksaker , glidmedel och sånt där ?
-
De skulle ju ALDRIG våga sälja annat än ok märkta stolar... Har ingen erfarenhet själv dock...moccasin skrev 2007-11-26 15:48:05 följande:Någon som vet något om babyskyddet som dom har?Den har en godkänd märkning tror jag. -
Något man INTE får missa nu till en 16 månaders tjej???
Någon som vet om de har kvar snuttefiltarna som de brukar ha där starseten ligger. Mjuka sköna i bommul med kantband.
Dotterns faster ska dit så vi har chansen att "beställa"
kram
-
Linalill skrev 2007-11-30 18:51:34 följande:klockan 12 i natt drar jag till ullared =)
-
Ingen med tips till en 16 månaders?
Någon som köpt en herr vinterjacka? Gärna med bild???
Tackar!