• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • ImLost

*phew* har precis kommit hem ifrån gekås ! var inte där föränns vid 11.30 och fick stå i kö ca 40 min ...gick ändå fort med tanke på hur lång kön var!

Utplockat tyckte jag inte att det var.

Lev HÄR och NU !
  • Amanda
    ImLost skrev 2007-10-13 20:54:12 följande:
    *phew* har precis kommit hem ifrån gekås ! var inte där föränns vid 11.30 och fick stå i kö ca 40 min ...gick ändå fort med tanke på hur lång kön var!Utplockat tyckte jag inte att det var.
    Åh va kul!

Gjorde du några speciella fynd?

Har du några bilder?
  • ImLost
    Amanda skrev 2007-10-13 21:01:24 följande:
    Åh va kul!Gjorde du några speciella fynd?Har du några bilder?
    jag köpte lite bebisgrejer ;) ( kommer ju inte bebis föränns imars) . Jätte nöjd med spjälskydd , sängkläder och gardiner i samma tyg ! ska försöka ta lite bilder i morgon ;) !

missade massivs för attjag var så trött och det var så mkt folk..men antar att vi åker igen närmare bf !
    Lev HÄR och NU !
  • Skorpa

Har varit i paradiset idag
    Mycke folk, men vi var där 7, när det öppna, så vi hann med en hel del innan det blev knökatjockt.
    Men oj vilken kö det var när vi kom ut vid 10!!! Och kö till kundvagnarna var det också, och massor med bilar som cirkulera och leta parkering.

Men nu är jag en aning fattigare iaf Stod med hjärtat i halgroppen i kassan kan jag lova. Såg hur det tickade på på kassan. 5600:- hade jag med, 5530:- slutade kalaset på!

• AlexandraLuleå
    Skorpa skrev 2007-10-13 21:29:41 följande:
    Har varit i paradiset idag Mycke folk, men vi var där 7, när det öppna, så vi hann med en hel del innan det blev knökatjockt. Men oj vilken kö det var när vi kom ut vid 10!!! Och kö till kundvagnarna var det också, och massor med bilar som cirkulera och leta parkering.Men nu är jag en aning fattigare iaf Stod med hjärtat i halgroppen i kassan kan jag lova. Såg hur det tickade på på kassan. 5600:- hade jag med, 5530:- slutade kalaset på!
    det var bra planerat det
  • Jullan84

Var också där i dag.
    Gjorde en hel del fynd.
    Men fy vad folk det var!!
    Har vart där 2 gånger innan och har itne alls varit mycket folk då.
    Sist var, tro det eller ej, min sambo ENSAM i fiket när han skulle köpa läsk.
    Blev ingen läsk i dag om man säger så..
    Båda gångerna var det mitt i sommaren. Tycker det borde vara mycket semesterfolk då, men inte...

Åkte hemmifrån vid 04 i morse..
    Är lite trött nu..
    Men kul har vi haft och fattiga ahr vi blivit.
    hahahah

• Jullan84

Du och Jag
    Borde ju vara mindre folk i veckan..

Vi tänkte att vi skulle åka innan lön/barnbidrag. För då är det säkert inte så många som har pengar att shoppa för. HAHA
    Men så var det visst inte.

• ia31

firepuzz: den kampanjen som är till januari står inte på sidan det fikc jag veta när jag sökte kortet jag sökte via nån tjej som stod mitt i affären som hade ställt upp ett bord och dom värvade kunder......och det där med 175 kr som man ska ge kundtjänst som någon skrev stämmer inte jag betala inte ett öre och inte förra gången heller

• kattengustav

Det var bara en fråga. För det står det på hemsidan, så jag blev lite förvirrad att måste man gå till kundtjänst och betala det innan man kan handla på kortet?

ia31 skrev 2007-10-13 23:03:29 följande:
    firepuzz: den kampanjen som är till januari står inte på sidan det fikc jag veta när jag sökte kortet jag sökte via nån tjej som stod mitt i affären som hade ställt upp ett bord och dom värvade kunder......och det där med 175 kr som man ska ge kundtjänst som någon skrev stämmer inte jag betala inte ett öre och inte förra gången heller
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4