• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Emmiz

Vi ska dit nästa på lördag, bäst att köra tidigt då så man kommer innan det blir kö!

Emma, mamma till Rasmus & Liam
  • ia31

kattengustav: okej dom sa till mig i måndags det är absolut inga avgifter jag har haft detta förut inte då heller ingen avgift du kanske tänker om man vill avbetala är det avgift eller? men nu har dom kampanj att man får fakturan i januari

• kattengustav

(kampanjavgift 175:- tillkommer och kundtjänst måste kontaktas innan köp)
    Så står det på deras hemsida, jag vet inte redigt vad det betyder.Om man måste betala det eller inte.

ia31 skrev 2007-10-13 23:37:43 följande:
    kattengustav: okej dom sa till mig i måndags det är absolut inga avgifter jag har haft detta förut inte då heller ingen avgift du kanske tänker om man vill avbetala är det avgift eller? men nu har dom kampanj att man får fakturan i januari
  • Busshia

This is me skrev 2007-10-12 08:01:31 följande:

Japp det fanns det, med sånt gult lurv men de kostade mycket tyckte jag. Tror om jag inte minns fel 695:- de "vanliga" med fleece var betydligt billigare. Kolla i ts galleri hon har bild på en med fleece i!
    Åh vad bra.. Fast jag tycker inte det var såå dyrt ändå om man jämför. Tror de kostar minst 1000 kr här hemma om det e riktigt ull vill säga o det bör det till det priset..
  • Busshia

Har för mig att ngn frågat långt bak i tråden om det finns en sådan bil man kan byta däck på o lite sånt.. Finns den på Gekås o ngn som vet vad den heter??

• NoahLeah

Hejsan, jag var där i tordags, tog en bussresa från Linköping.
    Shoppade en hel del till bebben o lite annat smått o gott o det blir def en resa till innan BF men den gången blir det bilen *s*
    Det enda dåliga med Ullared är att det finns dåligt med sittplatser i butiken, skulle ju intevar fel med en bänk här o där.
    Fick fler ggr sitta på golvet pga värk *s*

• memelie
    NoahLeah skrev 2007-10-14 09:08:58 följande:
    Hejsan, jag var där i tordags, tog en bussresa från Linköping.Shoppade en hel del till bebben o lite annat smått o gott o det blir def en resa till innan BF men den gången blir det bilen *s*Det enda dåliga med Ullared är att det finns dåligt med sittplatser i butiken, skulle ju intevar fel med en bänk här o där.Fick fler ggr sitta på golvet pga värk *s*
    jag va där för ett år sen . då va jag Hööööööööög gravid!! tyckte de fans ganska så bra med bänkar att vila på !
    **JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • NoahLeah
    memelie skrev 2007-10-14 09:25:13 följande:
    jag va där för ett år sen . då va jag Hööööööööög gravid!! tyckte de fans ganska så bra med bänkar att vila på !
    Kanske e de borttagna då?
    Jag såg bara två "fik" där man kunde sitta en kort stund, sen 2 stolar vid klädavdelning.
    Får kolla extar noggrannt nästa gång.
  • Maria84

Var ju till Ullared i fredags Kom hem med mkt grejer kan jag säga. Hela bilen full, fick fälla baksätet och det var fullt från golv till tak (har kombibil). Blev 8400:- fattigare och hade lätt kunnat göra av med mer men jag orkade inte gå in en fjärde gång.
    Det blev tre vagnar totalt + några korgar då.

Håller med om det med bänkar. Tyckte det var väldigt dåligt med dem. Jag lyckades hitta några såna där pallar som de i butiken har när de klättrar som jag kunde sätta mig på lite ibland. Ibland fick jag sätta mig på nån hylla där det var slut.. När man väl hittade en bänk så satt det en massa folk på den så det hjälpte inte så mkt. Hade riktigt ont andra och tredje gången vi var inne och hade behövt sitta mer men fick vila upp mig lite när vi var och åt.

Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Camilla D

Ett tips, försök att inte åka på lördagar. Just nu är det extra mycket folk där (och kommer vara fram till jul). Lördagar är extra hysteriska. Jag vet att många åker långt och inte har något val, men isådanafall så lämna barnen hemma och utrusta er med extra myckert tålamod!

Dagen innan julafton är det alltid jättelite folk, tips om någon vågar vänta med julklapparna.

Själv skall jag dit på tisdag, hoppas det inte är för mycket köer och att det finns vintekläder i storlek 120 kvar!
    Nåt jag skall kolla efter?

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4