• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • This is me
    Mistoffelees skrev 2007-10-15 16:51:20 följande:
    Jag har lagt in bilder i mitt bildgalleri på dagens inköp, under mappen Ullared
    Tittade på dina bilder, jätte fina saker. Och är så avundsjuk på dina amningbhar, hoppas verkligen att mina jobbarkompisar hittar nya till mig.
    kattengustav skrev 2007-10-15 17:03:14 följande:
    Var hittade du fleasoverallen? Jag letade efter en sån när jag var nere, men jag hittade ingen. Vilka strl. fanns den i?
    Såg sånna när jag var nere, fanns inte i just vitt utan röd, blå och beige. Kollade aldrig stl tyckte den var för tunn till mig då jag kommer få i mars. Fanns på babyavd på en snurra när jag var där.
  • kattengustav

Ok, då var det dom jag kollade på, men det fanns bara i små strl. Jag ska ha i januari, men jag tänkte ha haft till sommaren, men jag får kolla om det finns sånna när jag åker ner i november.

This is me skrev 2007-10-15 17:16:12 följande:

Såg sånna när jag var nere, fanns inte i just vitt utan röd, blå och beige. Kollade aldrig stl tyckte den var för tunn till mig då jag kommer få i mars. Fanns på babyavd på en snurra när jag var där.
  • J E S S

Har oxå varit i ullared idag och jag hittade allt jag skrivit upp utom EN sak: babygymmet!!

Men du Smurfan va visst före mej, nu när du tog det sista.
    Jag va o kollade flera gånger på babyavd, men de fyllde aldrig på under den stunden vi va där.

Inga köer, 2 st före oss i kassan så de va skönt.

Jag hör av mej när jag lagt upp bilderna i mitt galleri.

Amy 000120 + BF 071220
  • Cineraria

Hej hej

Kikar in lite och har en fråga.

Tror ni det är skitjobbigt att åka dit fredagen den 26/10 eller 27/10, precis efter löning?

Är det bättre att åka en vanlig vardag?

• tejp

Hejhej!
    Finns det ingen bildtråd där man kan lägga upp sina köp? Hade vart bra å kunnat titta på alla saker på samma ställe

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Mistoffelees
    J E S S skrev 2007-10-15 18:32:00 följande:
    Har oxå varit i ullared idag och jag hittade allt jag skrivit upp utom EN sak: babygymmet!!Men du Smurfan va visst före mej, nu när du tog det sista.Jag va o kollade flera gånger på babyavd, men de fyllde aldrig på under den stunden vi va där.Inga köer, 2 st före oss i kassan så de va skönt.Jag hör av mej när jag lagt upp bilderna i mitt galleri.

Det verkade inte fylla på bayavdelningen i dag på förmiddagen iallafall, , var tomt redan när jag kom 08.00 och tog det sista babygymmet, och babysittern. 1 babysitter fanns kvar sedan men den hade varit skyltex.

Inga köer i kassan för mig heller, 2 före, men varuhuset var knökfullt då jag gick till kassorna efter 11.00, de har ju många kassor som tur är.

BF med Knodden 2008-01-21
  • lugnåsbo

är det nån som startar en bildtråd annars kan jag göra det
    smidigt att ha allt på samma ställe!

BF 080412
  • javalady
    Mistoffelees skrev 2007-10-15 14:43:42 följande:
     Precis hemkommen från Ullared, tog 45 min hem, så vi har nära som tur är.Lugnt och skönt mellan 8-9.30. lite folk, ingen på babyavdelningen direkt, , sedan värsta rusningen, gick till kassorna vid 11.30, smått panik, så mycket folk, så trångt, gick inte ta sig fram, skulle inte vilja vara där på helgen med tanke på hur knökfullt det var, gick inte ta sig fram vid kläder och leksaker. Stundvis kort kö in, knappt några lediga pakeringsplatser, inte ens längst bort där vi stod. Och inte ens löning, pension, barnbidrag ännu, men ändå så hysteriskt mycket folk.
    Håller med Smurfan! Har varit där idag - det var vansinnigt! Har inte varit med om att det varit så fullknökat/packat en vanlig måndag förmiddag! Vad gjorde alla människor där liksom? Jobbar inte folk!? Fick precis som Smufan smått panik också. Med tanke på dagens människoantal där och vad jag läste om lördagens antal och kö så tror jag - för de som undrar - att det är sak samma om man åker tisdag eller torsdag det är nog lika mycket folk vilken dag som...

...och tips - funderar ni på att köpa döskalleväggklockan!? Gör inte det... Två av de jag tog satt inte visare och quartzverk fast. Förvisso kostade den bara 40:- men det kan ju vara bra med en klocka som visar rätt tid... (Fick pengarna tillbaka utan problem! )

Men som sagt - det var galet mycket med folk inne på Ge-Kås!!! (...som dessutom inte kan köra kundvagnar utan att köra av hälsenorna på folk fem gånger om och samtidigt ställa sig i vägen för alla andra... *morrar och avreagerar mig lite till* )
  • Jiie

men ska folk bara lägga in sina bilder hur som haver?
    eller hur är upplägget?

Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
  • skånetös78

Cineraria: Det är alltid skitjobbigt att åka till Ullared, vare sig det är löning eller ej! Flört Nä men ärligt talat så lär du inte märka någon större skillnad eftersom det alltid är packat med folk där!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4