• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Nessii

Har följt denna tråd ett tag.. Har läst om hur mycket folk det har varit sen mitten av september.. Hoppas, hoppas, hoppas på att det kommer att vara huuuur lungt som helst Tisd. den 23 oktober då jag ska dit. Vi åker med buss kl 5 från Motala.. Hoppas verkligen att det är lungt.. Förvisso några dagar efter barnbidraget men några dagar innan löning..

Jajaja, det är lika bra att menatalt förbereda sig på mycket folk.. så kanske man blir glatt överraskad.

• javalady

Vet inte var jag skall lägga detta - har inga bilder men tipsar om att det finns personer som har de två första varorna på Tradera (INTE jag själv! Varken köper eller säljer själv på Tradera så det är ingen reklam för några akutioner)

Döskalleklockan (Tradera - sök på döskalle väggklocka) Den kostade 40:-

Flecefilt med döskallar på (Tradera - sök på döskalle fleecefilt på så hittar ni dem i rosa/svart, inte den med "benen" under) 39.95:-

Reflexer spöken (Tradera - sök reflexer spöken) 6 st/förpackning 19.90:-

Andra saker jag köpt:

Kopp med döskallar på 6.95:-

Sims2 Fest och Bröllop 99:-

Herrbälte/skärp i läder 59.95:-

Paraply golfmodell 29.95:-

Resväska Carlton 399:- (ord pris enl prislappen 899

Väska Carlton (att kunna sätta fast på handtaget, svårt att förklara men typ handbagage) 150:- (ord pris enl prislappen 350:- eller 399:-, minns inte exakta summan).

Lite priser i alla fall för er som är nyfikna och undrar, på saker som inte bara är bebissaker.

...och eftersom jag själv inte har några bilder så hamnar det i texttråden...

• trollet31

ja de tror jag....

Cineraria skrev 2007-10-15 18:35:41 följande:
    Hej hej Kikar in lite och har en fråga. Tror ni det är skitjobbigt att åka dit fredagen den 26/10 eller 27/10, precis efter löning? Är det bättre att åka en vanlig vardag?
  • mandala

Jag tycker det e bra med en bildtråd, så den ligger i favoriter nu. Får väl bidra med bilder själv efter tors. Fast för min del blir det nog mest leksaker o lite kläder. Inte så mycket bebis för min del (eller inget alls), verkar vara mest bebisgrejor folk här e ute efter

• AlexandraLuleå

kommer också lägga ut bilder sen, blandat bebis, strl 110 och strl 122 samt dam och herr + övrigt men det blir när jag kommer hem från gran canaria

• amg

Du är då inte riktigt klok! Kyss

rullgardinsflikkan skrev 2007-10-15 14:41:48 följande:
    Haha jag ska handla som ni aldrig sett någon handla förut
    ♥ Alva min Alva ♥
  • gbg30plus

Idag ska jag till GeKås!! Tjohoo! Jag var där för en dryg månad sen men nu ska kollegorna dit så jag hakar på. Kul!!!

• Camilla D

Idag skall jag också dit! Vi åker vid 14 tiden (har inte så jättelångt)

Lite tips på dagar (min man kör dit två gånger om dagen i jobbet, så han informerar mig)
    Måndag är mycket folk.
    Tisdag, onsdag lite lugnare
    Torsdag kommer många lite senare på dagen
    Fredag är ungefär som måndag
    Lördag är katastrof

Hoppas det kan hjälpa någon.
    Vi har lov här v.44 så då är det mycket folk alla dagar!

• mandala
    Mamma LillAnn skrev 2007-10-16 09:35:41 följande:
    Idag skall jag också dit! Vi åker vid 14 tiden (har inte så jättelångt)Lite tips på dagar (min man kör dit två gånger om dagen i jobbet, så han informerar mig)Måndag är mycket folk.Tisdag, onsdag lite lugnareTorsdag kommer många lite senare på dagenFredag är ungefär som måndagLördag är katastrofHoppas det kan hjälpa någon.Vi har lov här v.44 så då är det mycket folk alla dagar!
    Typiskt att jag ska dit lite senare som alla andra på tors. Men men...jag har lyckats pricka in att åka med pms också. Mannen skrattade lite igår när han förstod att jag har det denna vecka. Ullared OCH pms...kul för honom *hihi*
  • J E S S

Nu har jag lagt mina inhandlade bebisgrejjer i mitt galleri, men ska jag verkligen lägga in alla bilder i bildtråden?
    Jag länkade(i bildtråden) till rätt galleri för den som vill kolla.
    Handlade för 5300 kr och fick tag på allt till bebben utom babygymet, regnkläder till dottern, elektroniksaker, sockar/trosor/kallsingar till oss i familjen, lite julklappar osv så jag är helnöjd med dagen.

Visst var de mycke folk, men de va bara 2 st framför oss i kassan.
    Vi kom dit strax efter 10  o åkte vid 14!

Amy 000120 + BF 071220
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4