• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • vetekatten
    Tips och råd tack!
    Har aldrig varit på Gekås men ska dit 5-6/11. Har hört att det är mkt folk på måndagar men det är en bussresa. En kompis sa att dom har börjat med "märkeskläder", men hon kunde inte specifisera vilka märken. Ngn som vet?
    Har ingen pyttebebis utan mina barn är 7 mån, 5 år, 7 år samt 9 år. Kan man hitta kläder till dom också. 9-åriga tjejer kan vara rätt kräsna. På den här tråden diskuteras ju mest babysaker. Finna det tex "fin jackor" till en 7 årig tjej?
    Tacksam för shoppingtips till en Gekå-nybörjare!
     Går det att fynda mycket julklappar där? Dum fråga kanske men jag har ju aldrig varit dit!
    Mamma till fyra
  • Amanda

Någon som vet om man kan byta saker på GeKå´s via post?

Har köpt en grej som tyvärr är för liten och funderar på om det går att skicka ner den för att byta den till en större storlek.

• Mikah

Jag tänkte inte på om det fanns finjackor till 9-åringar Men i våras fanns det jättemycket fast det var ju vårjackor :_D
    Det finns ju parkasjackor med ludd på luvan i alla fall om hon tycker att det är fint.
    Jag vet hur det är, mina barn är vansinnigt kräsna. Sonen vägrar ludd på luvan och rutiga termobyxor

Märekeskläder får dem väl in partier av också ibland, i somras fanns det ju Puma-tröjor och Cat-strumpor. Everlast (du vet boxarnas märke )kläder finns det ju alltid. Jag brukar köpa ziptröjorna på herravd till mig själv för dem är supersköna.
    Julklappar går det såklart att fynda, leksaker är billigare än leksaksaffärer och sen finns där ju handdukar, ljus muggar eller vad man vill till vuxen.
    Där finns ju allt och därför blir det ju dyrt när man åker dit. Golvvaser brukar vara billigt också förresten.

vetekatten skrev 2007-10-17 09:46:44 följande:
    Tips och råd tack!Har aldrig varit på Gekås men ska dit 5-6/11. Har hört att det är mkt folk på måndagar men det är en bussresa. En kompis sa att dom har börjat med "märkeskläder", men hon kunde inte specifisera vilka märken. Ngn som vet? Har ingen pyttebebis utan mina barn är 7 mån, 5 år, 7 år samt 9 år. Kan man hitta kläder till dom också. 9-åriga tjejer kan vara rätt kräsna. På den här tråden diskuteras ju mest babysaker. Finna det tex "fin jackor" till en 7 årig tjej?Tacksam för shoppingtips till en Gekå-nybörjare! Går det att fynda mycket julklappar där? Dum fråga kanske men jag har ju aldrig varit dit!
  • Smultronhjärta

Jag köper mycket skor på Sko-Boo, mest för att det innan jag flyttade till falkenberg nästan alltid var så att jag köpte minst ett par skor när jag åkte till Ullared och då fanns inte Scorettoutleten

• Smultronhjärta

Angående julklappar så tycker jag att det finns mycket fint att köpa som just julklappar nu..handlade i princip enbart julklappar igår och ska in en sväng och trängas idag för att köpa ytterligare några..

• Mikah

Förresten vetekatten!!
    Underkläder till dam är billigt, Fina bh:ar för 49.95 som de flesta kostar. Så det vill jag också tipsa dig om.
    Ja underkläder till barn är ju också billigt
    Badlakan till barn med motiv kostar runt 70-90 kronor, så det köper jag till mina barn.

• vetekatten

Ytterligare en dum fråga men kan nån bara hinta om hur stort det verkligen är? Hur lång tid tar det att gå igenom hela varuhuset. Har ingen aning själv Kommer förmodligen bara att stå och stirra när vi kommer inFundersam. Några andra shoppingtips, ät-tips, ska man gå ut en sväng och tillbaka in igen, är det långa köer...?? Jag vill veta allt! Tack till er som redan svarat!Glad

Mamma till fyra
  • Smultronhjärta

Det finns supersnygga fleccefiltar och påslakanset med Hello Kitty t.o.m jag som inte gillar HK tyckte att dessa var fina!

• Mikah

Köpte vinterskor till barnen på sko-boo, mest för att ha det också gjort. Thindra fick rosa pippistövlar , såna med gummi över hela foten så att det blir mindre blött i skon. Casper fick blå cammo Pax stövlar också med gummi över hela foten.

Smultronhjärta skrev 2007-10-17 09:58:55 följande:
    Jag köper mycket skor på Sko-Boo, mest för att det innan jag flyttade till falkenberg nästan alltid var så att jag köpte minst ett par skor när jag åkte till Ullared och då fanns inte Scorettoutleten
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4