• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • februari 2008

Puffar på igen.

Vad kostade mjukliften på gekås om det finns? Isåfall vilka färger finns det?

• kidA

jag ska göra ngt jag ALDRIG skulle göra hade jag sagt... jag ska till gekås med en bebis!
    hur gör man? han är 2½ mån bara. sover mycket o skriker aldrig. så så är ingen fara. men ska jag bära hnm i sjalen (=varmt skulle jag tippa på) eller ska jag bädda i kundvagnen åt honom? eller hur gör jag? babyskyddet kan han ju inte sitta i flera timmar liksom? annars hade jag ju kunnat lagt ner det i vagnen isåfall.

neh hjälp mig nu brudar!

kolla in: kboys.se / agge.se
  • vofflan
    kidA skrev 2007-10-17 12:39:13 följande:
    jag ska göra ngt jag ALDRIG skulle göra hade jag sagt... jag ska till gekås med en bebis! hur gör man? han är 2½ mån bara. sover mycket o skriker aldrig. så så är ingen fara. men ska jag bära hnm i sjalen (=varmt skulle jag tippa på) eller ska jag bädda i kundvagnen åt honom? eller hur gör jag? babyskyddet kan han ju inte sitta i flera timmar liksom? annars hade jag ju kunnat lagt ner det i vagnen isåfall.neh hjälp mig nu brudar!
    När min tös var liten hade jag henne i mjukliften i kundvagnen funkade jättebra
  • flisansma
    jag ska göra ngt jag ALDRIG skulle göra hade jag sagt... jag ska till gekås med en bebis! hur gör man? han är 2½ mån bara. sover mycket o skriker aldrig. så så är ingen fara. men ska jag bära hnm i sjalen (=varmt skulle jag tippa på) eller ska jag bädda i kundvagnen åt honom? eller hur gör jag? babyskyddet kan han ju inte sitta i flera timmar liksom? annars hade jag ju kunnat lagt ner det i vagnen isåfall.neh hjälp mig nu brudar!
    när min dotter var 4 månader bäddade jag i kundvagnen åt henne. Hon sov igenom hela tiden som jag va där
  • Smultronhjärta
    Sonen har varit på Gekås massor av ggr..från det att han var 11/2 mån - hur man ska göra är ju lite beroende på hur länge man har tänkt vara där..Första ggn vi var där satt han i bilstolen i vagnen/bars i bärsele, sen när han blev äldre åkte han sele framåtvänd eller i sin vagn..Nu åker han kundvagn och får sitta mitt ibland grejerna och plocka, så han tycker att Gekås är lika kul som mamma Blir han trött så har vi med en filt som han sover på i vagnen. Allt handlar om att anpassa besöket efter bebis - hade jag varit du så hade jag nog "bäddat" åt liten i kundvagn och sedan varat det med sjalen..
  • kidA
    vofflan skrev 2007-10-17 12:41:38 följande:
    När min tös var liten hade jag henne i mjukliften i kundvagnen funkade jättebra
    har ju ingen mjuklift tyvärr.
    flisansma skrev 2007-10-17 12:43:35 följande:
    när min dotter var 4 månader bäddade jag i kundvagnen åt henne. Hon sov igenom hela tiden som jag va där
    typ la din jacka o så som hon sov på eller? o filt över o så bara?
  • flisansma

ja jag hade min jacka som underlägg.

• kidA
    flisansma skrev 2007-10-17 12:47:47 följande:
    ja jag hade min jacka som underlägg.
    då kör jag på den med. o så tar jag med sjalen så kan han vara där i om han skulle vakna till o vilja vara med lite.

så hur mycket folk tror ni det kommer vara på lördag då?
  • flisansma

det tror jag blir jättebra!

Jaf tror det är väldigt mkt folk på lördagar nu tills julen är slut. Själv ska jag åka nästa fredag, blir väl lika mkt då med. Men det gör inget, det är värt =)

• kidA

planen är julklappsshopping. leksaker till barnen. kläder har de. lite vantar o sånt bara kanske. o så ska jag se om det finns kläder t mig. o maken vill ha jeans.
    åh vad kul!

o meandiparty ikväll. ibland är livet bra härligt

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4