• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Bellevue
    Sony skrev 2007-10-31 05:57:10 följande:
    Frågar er vad ni tror är bäst. Ska till Ullared i början av December. Då kommer jag vara i vecka 12. Är det för tidigt att köpa kläder och prylar till bebisen då?Hur skulle ni göra?
    Jag skulle också ha handlat om jag hade långt dit och ingen mer resa inplanerad. Och varför skulle du inte handla egentligen? Kanon att passa på när man är på Gekås. Och ju tidigare man börjar handla,dessto mindre kännbart blir det på slutet,ekonomiskt sett. Och sen vet man inte om man orkar på slutet, dom flesta gör ju det men man kan ju få komplikationer och bli sängliggande. Eller "bara" jobbiga foglossningar och förvärkar. Nu hoppas jag verkligen att du slipper sånt tok
    Dessutom, om ni handlar till beben kommer det ju att bli mer verkligt för er
    Jag var i v 18 när jag ver på Gekås och handlade till bebe, på måndag ska jag dit igen och är då i v 32. Ska bli kul!!
  • Beiban
    Sony skrev 2007-10-31 05:57:10 följande:
    Frågar er vad ni tror är bäst. Ska till Ullared i början av December. Då kommer jag vara i vecka 12. Är det för tidigt att köpa kläder och prylar till bebisen då?Hur skulle ni göra?
    Gör som du själv känner! Vill du handla, så gör det!

Vi hade handlat en del kläder, säng, vagn mm. Och skulle ta resten dom sista veckorna, men eftersom lilla Minna kom 5 veckor för tidigt, så hanns det inte med....
    Är så glad att jag hade handlat en del före, när hon hade kommit så ville man ju inte springa i affärer heller
  • Beiban

Just ja, igår var jag och hämtade Minnas åkpåse hos min syster som varit på gekås. Hade beställt den med fleece i för 199:-. Vilket fynd, ruskigt nöjd!!!!

• vofflan
    Beiban skrev 2007-10-31 11:56:45 följande:
    Just ja, igår var jag och hämtade Minnas åkpåse hos min syster som varit på gekås. Hade beställt den med fleece i för 199:-. Vilket fynd, ruskigt nöjd!!!!
    Den köpte jag med, hoppas nu att den stämmer med vagnen
  • snigelina

Hade tänkt åka med min syster till gekås nu i november, men så har hon fullt upp och hinner inte. Har kontaktat ett bussbolag och de har ett fåtal platser den 26 nov och många platser den 10 dec. Känns som det är helt värdelösa datum båda två.. Suck! Vad tror ni? Det lär väl vara helt tjockt då?

• kattengustav

Jag tror mer på 10 december än på 26 november.

snigelina skrev 2007-10-31 13:14:52 följande:
    Hade tänkt åka med min syster till gekås nu i november, men så har hon fullt upp och hinner inte. Har kontaktat ett bussbolag och de har ett fåtal platser den 26 nov och många platser den 10 dec. Känns som det är helt värdelösa datum båda två.. Suck! Vad tror ni? Det lär väl vara helt tjockt då?
  • Kottten

Hej alla ullaredsfrälsta!

Ska neråt i december o hansla julklappar som så många andra. *hurra* MEN vet någon om de säljer Playstation 2-konsoller där nere? Vet att de har singstar som jag oxå är ute efter men själva konsollen?

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Linam370

Förut har de BARA sålt spel vet jag, men jag har inte varit där på några månader...

Kottten skrev 2007-10-31 13:20:41 följande:
    Hej alla ullaredsfrälsta! Ska neråt i december o hansla julklappar som så många andra. *hurra* MEN vet någon om de säljer Playstation 2-konsoller där nere? Vet att de har singstar som jag oxå är ute efter men själva konsollen?
  • snigelina
    kattengustav skrev 2007-10-31 13:16:41 följande:
    Jag tror mer på 10 december än på 26 november.
    Ja, det känns ju som om det är ett bättre alternativ, men det känns lite väl sent för mig.

Hittade ett annat bussbolag som åker 6 nov och 21 nov. 21:a måste väl vara bättre än 26:e? Inte för att jag tror att de har några platser kvar, men jag ska ringa.
  • kattengustav

Då skulle jag sattsa på 6 november för 21 är dagen efter barnbidrag och då är det också mycket folk.

snigelina skrev 2007-10-31 13:31:31 följande:
    Ja, det känns ju som om det är ett bättre alternativ, men det känns lite väl sent för mig.Hittade ett annat bussbolag som åker 6 nov och 21 nov. 21:a måste väl vara bättre än 26:e? Inte för att jag tror att de har några platser kvar, men jag ska ringa.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4