• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Constelacion
    MamaKajsa skrev 2007-10-31 14:44:06 följande:
    eftersom höstlovet är samma vecka i hela sverige så är det inte så konstigt att det /är har varit galet mycket den här veckan
    Jaha är det samma vecka för alla i hela sverige? så var det inte när jag va yngre. för min kompis som bodde i sthlm och jag som då bodde i västergötland hade inte lov samtidigt..
    Bf 19/1 2008 - Längtar efter Skrutten
  • Jiie

På tv4 står det faktiskt att det är höstlov i hela Sverige, det är säkert ändrat för det var inte så förr!!

Lilleman - Alexander - Bäst Före 13/12
  • Pyret 78

From iår har alla höstlov samma vecka. Förra året hade vi (Skaraborg) lov v 42

• Constelacion
    Jiie skrev 2007-10-31 14:51:00 följande:
    På tv4 står det faktiskt att det är höstlov i hela Sverige, det är säkert ändrat för det var inte så förr!!
    AHh okej då vet jag. ifs ä d bra för jag minns hur jobbigt det var för oss då när vi aldrig hade lov samtidigt...
  • gosfisen

ugh, har inte tänkt på att det är höstlov... ska dit på fredag

någon som vet om man kan sätta barnen i kundvagnarna där? eller är det bättre att ha med vagnen?

• Constelacion
    gosfisen skrev 2007-10-31 15:08:07 följande:
    ugh, har inte tänkt på att det är höstlov... ska dit på fredag någon som vet om man kan sätta barnen i kundvagnarna där? eller är det bättre att ha med vagnen?
    har för mig att du kan sätta barnen i vagnen där... tror jag...
  • Puss och Kram

Jag gör ett nytt försök, hur lång är åkpåsen i fleece, min fråga försvann i diskutioner Ullareds deras webkamere...

• vofflan

min åkpåse är ca 1 meter lång, o där den är dubbel är ca 60 cm lång, den är så man kan ta bort botten utan att öppna den

• Sony
    Bellevue skrev 2007-10-31 11:03:48 följande:
    Jag skulle också ha handlat om jag hade långt dit och ingen mer resa inplanerad. Och varför skulle du inte handla egentligen? Kanon att passa på när man är på Gekås. Och ju tidigare man börjar handla,dessto mindre kännbart blir det på slutet,ekonomiskt sett. Och sen vet man inte om man orkar på slutet, dom flesta gör ju det men man kan ju få komplikationer och bli sängliggande. Eller "bara" jobbiga foglossningar och förvärkar. Nu hoppas jag verkligen att du slipper sånt tok Dessutom, om ni handlar till beben kommer det ju att bli mer verkligt för er Jag var i v 18 när jag ver på Gekås och handlade till bebe, på måndag ska jag dit igen och är då i v 32. Ska bli kul!!
    Att du orkar gå rund och shoppa i vecka 32. Pust! Jag tyker jag är slut redan nu

Hade tänkt åka dit april/maj igen men som du säger så kan det ju hända något oväntat. Jag har bestämt mig....jag ska shoppa
  • Bellevue
    Sony skrev 2007-10-31 16:29:25 följande:
    Att du orkar gå rund och shoppa i vecka 32. Pust! Jag tyker jag är slut redan nu Hade tänkt åka dit april/maj igen men som du säger så kan det ju hända något oväntat. Jag har bestämt mig....jag ska shoppa
    You go girl!!

Vi har inte sett att jag orkar än....till babyavdelningen orkar jag iaf

Du har ju nygravidströttheten vet du, den har gått över för mig
    Jag är mera i pigg-på-att-boa-tiden i graviditeten. Hihi
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4