• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Linalill

hej hej..
    ska till gekås i början på dec.. lär väl vara smockat med folk då.. men de är de väl alltid:P
    kommer vara i typ 24 veckan då eller något.
    men till saken. vad är prisvärdast att köpa till barnet? vad är viktigast?
    vårt första barn så de känns som om man inte alls har någon koll :P och har inte införskaffat något än heller. vi kommer iof få ärva en hel del. men de känns som att de är mycket att tänka på.
    är de någon som är några bra julklappsförslag när jag ändå skriver.
    har oxå hört att mamma kläderna där inte är så mycket att ha, men något borde dem väl ha? *tycker*

• Sony
    Sony skrev 2007-11-03 09:53:41 följande:
    Finns det ammningtröjor på gekås?
    puffar min fråga
  • Pusselbiten86
    Linalill skrev 2007-11-03 21:05:30 följande:
    hej hej..ska till gekås i början på dec.. lär väl vara smockat med folk då.. men de är de väl alltid:Pkommer vara i typ 24 veckan då eller något. men till saken. vad är prisvärdast att köpa till barnet? vad är viktigast? vårt första barn så de känns som om man inte alls har någon koll :P och har inte införskaffat något än heller. vi kommer iof få ärva en hel del. men de känns som att de är mycket att tänka på.är de någon som är några bra julklappsförslag när jag ändå skriver. har oxå hört att mamma kläderna där inte är så mycket att ha, men något borde dem väl ha? *tycker*
    jag köpta mina mamma kläder bland de vanliga kläderna...otg ara storlekar srörre.. Gärna lång tröjor som gick ner lite.. de funkade perfekt :)

Badbalja, lite kläder kanske, finns en lista längst upp
    ♥ Noah 26/5-06, Thias 24/7-07
  • 3 barns mamman 1984

har någon haft eller hört något om barnvagnarna där som kostar 1600:- köpte en sån igår men den va ej som den va som man fick provköra där.
    är inte alls nöjd hoppas man får lämna tillbaka den ska dit om 3 veckor igen

Caroline Carl och Wictor
  • Moppis

Vad tror ni om att åka dit fredagen 16/11 kl 15?
    Vi var där samma datum och tid i mars och då var det perfekt men nu är det ju julklappstid. *Längtar*

• petray80

idag bär det iväg mot borås, där vi sover på hotell. Så i morgon kl 8.00 står vi utanför ullared. Ska bli så skoj!!  Det var nån här inne som tipsade på en snabbare väg mellan borås och ullared, men jag kommer ej ihåg vem det var. Nån?

• kattengustav

Det var jag. Från Borås åker ni väg 27 mot Växjö, sedan tar ni av mot Svenljunga och i Svenljunga kör ni bara rakt fram i rondellen, sen är det bara att följa skyltarna mot Ullared eller så står det Älvsered är inte helt säker. Men den går mycket fortare än över Varberg.
    Hoppas ni hittar rätt väg. Och att ni får trevligt i Ullared.

petray80 skrev 2007-11-04 07:43:10 följande:
    idag bär det iväg mot borås, där vi sover på hotell. Så i morgon kl 8.00 står vi utanför ullared. Ska bli så skoj!!  Det var nån här inne som tipsade på en snabbare väg mellan borås och ullared, men jag kommer ej ihåg vem det var. Nån?
  • JinxLinda
    Moppis skrev 2007-11-04 07:36:35 följande:
    Vad tror ni om att åka dit fredagen 16/11 kl 15? Vi var där samma datum och tid i mars och då var det perfekt men nu är det ju julklappstid. *Längtar*
    Då ska min bror dit och härja i alla fall.

rätt okej datum, inga som just har fått pengar, barnbidrag kommer senare, löner och andra slags bidrag också.
    Fredag är en rätt dum dag, då många brukar kunna ta ledigt lättare då.
    Fast nu vet jag inte, det kan nog vara lika mycket folk nästan varje dag
    Mamma till Nikolai född 03
  • petray80
    kattengustav skrev 2007-11-04 08:29:57 följande:
    Det var jag. Från Borås åker ni väg 27 mot Växjö, sedan tar ni av mot Svenljunga och i Svenljunga kör ni bara rakt fram i rondellen, sen är det bara att följa skyltarna mot Ullared eller så står det Älvsered är inte helt säker. Men den går mycket fortare än över Varberg.Hoppas ni hittar rätt väg. Och att ni får trevligt i Ullared.
    hur lång tid tar det ungefär?
  • kattengustav

Högst 1 timme. Det är vad det tar när jag åker dit ner. Det är ca 7,4 mil dit ner den vägen.

petray80 skrev 2007-11-04 09:28:11 följande:
    hur lång tid tar det ungefär?
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4