• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • klara07

known as beautiful skrev 2007-11-01 11:45:04 följande:

vad är RS varning?
    [/citat]

Du kan läsa här www.vardguiden.se/Article.asp
    klara07 skrev 2007-11-01 11:12:20 följande:
    [citat]
    Hmmm vill inte vara en moraltant, men de har nu på nyheterna gått ut med RS-"varning", och det finns i Halland och Västra Götaland. Så att ta med bebisar till Gekås är väl inte att föredra (alla gör naturligtvis som de vill, men ville bara säga det så att ni vet)
    Lite OT, ursäkta!
  • klara07

known as beautiful: Oj hoppas du ser länken.

• Sony
    Constelacion skrev 2007-11-01 07:05:27 följande:
    Här kommer en "liten" lista! -resesäng -vanlig termometer -napptarmometer -badkar -sittställ till badkar -amningskupor -nappar (silikon ej latex) -tyghaklappar (finns på klädavdelningen) -haklapp i plast -badtermometer -manikyrset -hårborste -tvättlappar -amningsnapp -babyservis -mugg (spill ej) -skötbädd -amningsbh -babygym -leksaker -vagnskallra -madrass till spjälsäng -kudde till vagn och säng -täcke till vagn och säng -plastad frotté -lakan till vagn och säng -bäddset till vagn och säng -fleecefiltar -bomullsfiltar -snuttefiltar -insektsnät till vagn (vet ej om nätet finns där) -regnskydd till vagn -diskställ till nappflaskor -"speldosenalle" -nappflaskborste -isbitring -små tvättlappar -nappflaskor -napp till flaska -bröstpump -nässug -fårskinn -gåstol -babyvantar -mössor -vagnshjulskydd -våtservetter -badolja -barntvål/schampo -reflexer -strumpbyxor -badcape -bodysar -pyjamasar -strumpor -byxor -sparkdräkter Ja de har det mesta i klädväg. har ingen lista på just kläderna då det jag är ute efter när jag åker ner är saker då jag har det mesta i klädväg redan. dock kommer jag nog hamna på klädavdelningen och handla lite där ändå Hoppas denna lista ä till lite hjälp. skönt att veta vad som finns där nere när man ska åka ner. jag har en lista med mig så behöver jag inte känna att jag glömt hälften på vägen hem sen!
    Tack för den "lilla" listan Nu vet jag lite mera. Nu ska det skrivas en lista
  • Sony
    Constelacion skrev 2007-11-01 07:05:27 följande:
    Här kommer en "liten" lista! -resesäng -vanlig termometer -napptarmometer -badkar -sittställ till badkar -amningskupor -nappar (silikon ej latex) -tyghaklappar (finns på klädavdelningen) -haklapp i plast -badtermometer -manikyrset -hårborste -tvättlappar -amningsnapp -babyservis -mugg (spill ej) -skötbädd -amningsbh -babygym -leksaker -vagnskallra -madrass till spjälsäng -kudde till vagn och säng -täcke till vagn och säng -plastad frotté -lakan till vagn och säng -bäddset till vagn och säng -fleecefiltar -bomullsfiltar -snuttefiltar -insektsnät till vagn (vet ej om nätet finns där) -regnskydd till vagn -diskställ till nappflaskor -"speldosenalle" -nappflaskborste -isbitring -små tvättlappar -nappflaskor -napp till flaska -bröstpump -nässug -fårskinn -gåstol -babyvantar -mössor -vagnshjulskydd -våtservetter -badolja -barntvål/schampo -reflexer -strumpbyxor -badcape -bodysar -pyjamasar -strumpor -byxor -sparkdräkter Ja de har det mesta i klädväg. har ingen lista på just kläderna då det jag är ute efter när jag åker ner är saker då jag har det mesta i klädväg redan. dock kommer jag nog hamna på klädavdelningen och handla lite där ändå Hoppas denna lista ä till lite hjälp. skönt att veta vad som finns där nere när man ska åka ner. jag har en lista med mig så behöver jag inte känna att jag glömt hälften på vägen hem sen!
    jo en fråga till. Amningsbh är väl svårt att handla nu. Svårt att veta hur stor jag kommer vara längre fram.

Är jag tokig om jag köper lite mössor och vantar och kanske en tunn overall så Ärtan kan ha till hösten?
  • Nötkaka

Det blev inget Ullared i måndags och blir inget nu på måndag heller men kanske månadagen därpå`*hoppas*

- Finns det någon bra bilbana (med loop)?
    - Finns det en sån där bil från "Cars" att köpa?

• karmasus

Ska till Ullared första gången i mitt liv! (om några veckor)

Jag är nyfiken på om leksaker från BRIO är prisvärda? någon som har exempel på vad de köpt?

*nyfiken och förväntansfull på att fynda*

• 3 barns mamman 1984

jag åker om en timme till ullared ska bli så roligt har skrivit en hel bok nästan va ja ska ha me mig hem men misstänker att hälften glöms bort hehe

Caroline Carl och Wictor
  • illern i mitt liv
    3 barns mamman 1984  Lyckost haha
  • Constelacion
    Sony skrev 2007-11-01 21:14:08 följande:
    jo en fråga till. Amningsbh är väl svårt att handla nu. Svårt att veta hur stor jag kommer vara längre fram.Är jag tokig om jag köper lite mössor och vantar och kanske en tunn overall så Ärtan kan ha till hösten?
    hehe jo det har du rätt i.. va abra jag som i princip skrev av min lista åt dig!
    Bf 19/1 2008 - Längtar efter Skrutten
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4