Inlägg från: This is me |Visa alla inlägg
  • This is me

Ullaredstråden volym 4

Mammakläder:
    Ni som kollade efter detta, vad fanns. Bastoppar, stickade tröjor och byxor är vad jag behöver. Gillar mjukis byxor men om man ska ut kanske man måste ta på sig något annat annars lever jag i det

Scrapbooking:
    Finns det? Färgglada papper och bokstäver är jag ute efter!
  • This is me
    heartbeats skrev 2007-10-02 09:07:06 följande:
    Vi var i Ullared i fredags-lördags och fyndade massor! Bäbisgrejjor, kläder, julklappar, vinterjackor osv. Är jättenöjd med resan och det är ju inte utan att man blir sugen på att åka igen. Bland leksakerna är det helt otroligt vad billigt det är, ibland får man nästan gnugga ögonen. Bilder på bäbisgrejjorna finns i mitt galleri.
    Om du orkar och har lust och tid, måttet på snuttefiltarna!!
  • This is me
    Någon som sett om det finns "lekmattor" eller vad kallar man dom? Som barnet ligger på eller sitter som är lite stoppade, så dom kan ramla när de inte är så stadiga och ändå inte slå sig!!
  • This is me

Morron!!

Fortfarande klyven över hur mycket pengar man ska ta med sig, handlade för 4500 förra året. Och nu ska jag även köpa bebisgrejer samt overall, fodrat regsställ, och ett 2 delar vinterset. Hm funderar på att ta med 6 så man vet att man garanterat klarar sig Bättre för mycket än för lite!! SKa ju även betala stuga och mat.. Hi hi.

Någon som sett om de har lekmattor, vet ej om det heter så. Men ni vet lite stoppade mattor som barnet sitter eller ligger på. Gör inget om de ramlar eftersom de är något stoppade. Någon som sett? Pris?

• This is me
    Frågar igen för sista gången:

Någon som vet om det finns lekmattor, tror det heter så! Som barnet sitter eller ligger på som är något stoppade!!
  • This is me
    memelie skrev 2007-10-04 11:44:11 följande:
    menar du såna med landskap på ? för sånna fins!
    Ingen sån man kör bilar på utan för bebisar!
  • This is me
    Snart min tur JIPPI efter helgen åker jag och stannar tills tisdag. Ha en bra alla ullareds fans!!
  • This is me
    Snart dags på måndag åker jag!! Jippi!!

Men som linnea72 skrev så jag laddat hela året för detta, så mycket folk stör mig inte de minsta. Jag ska trängas!!
  • This is me
    ia31 skrev 2007-10-06 17:19:26 följande:
    This is me: fan snart är det vår tur hehe fan jag vill att det ska bli måndag nu ju vill verkligen att det ska bli måndag nu ju...hehe fan va vi ska tömma före alla andra....hehe nu kan ingen komma och säga att dom ska tömma före oss
    Japp du i morgon bär det av, kan knappt bärga mig!! Ska faktiskt skriva en lista i år, så jag inte glömmer något. Inte speciellt troligt då jag brukar hinna med varje avdelning ca 3 ggr. Och så ta mått på sonen då jag minns sen förra gången att de inte hade de "vanliga" stl på overller, utan hoppade över vissa stl (hade jämna tiotal).
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4