Jag åker i morgonbitti och kommer sova över så jag kommer vara där Tisdag!!
Nej dags snart att packa allt, fört över pengarna har jag redan gjort Och alla ni andra som ska dit lycka till och kör försiktigt med Era kundvagnar...
tycker ni det är töntigt eller bra jag tänkte ta med ett par byxor och en tröja som är sonens för att mäta och jämföra så man inte köper mindre lägger dom i handväskan...plus hur brukar ni göra har ni kontanter på er eller är allt på kortet? är det dumt att ha 2000 i fickan?
Jag har allt på kortet, bara lite smått för fika och lunch. Tycker det känns säkrare. Tappar man 2000:- är inte chansen stor att de finns kvar. Tappar man kortet så kan man ha tur!!
Ang att ta med kläder så skulle inte (och kommer inte) jag göra det. Jag har mätt armen och innerbens längde i stället. Tror inte man ska hålla på och stoppa ner och ta upp ur väskan där faktiskt!!
är det bättre att ha pengarna i byxfickan eller i plånboken?`
Vilka frågor Jag har tömt plånboken och har endast med mig: körkort, visa, pengar (till kundvagn och lunch) samt HM klubbkort. Ingen plånbok utan har bara min korthållare. Men ska du ha plånbok töm allt som du inte behöver, i fall den kommer bort.
Hemma igen och flera tusen fattigare Fick massor med grejor, är jätte nöjd. Men när jag kom hem upptäckte jag att jag fått med mig fel stl hem på mina 2 amningsbhar. Hoppas jag kan sälja dem på tradera, och någon kan köpa nya åt mig?
ngn med julbilder?om inte bilder berätta vad ni köpte för julsaker och pris
Köpte faktiskt inte så mycket julgrejer.
Adventsstjärna på fot 99:-
Julkalendern (Svt) 36,95
Chokladkalender disney 9,95
Julbelysning keramingran 79,95
Julpapper 10m 9,95
Julpapper disney 4,95
Snittblömma amaryllis 16,95
Sjöfrukter 59,95 (så jul för mig )
Tärnljus 9,95
Reservlampa (adventljusstake som ser ut som låga) 9,95
Jullöpare 29,95
Någon som vet om det finns bruna överdragsbyxor i stl 104 eller 110? ofodrade helstoch har de duplo?....ska ner på lördag, har aldrig varit på gekås förut...
Deras stl är jämna tio tal så endera 100 eller 110. Köpte ej överdragsbyxor, med overller i stl 110 var jätte urplockat.
Smultronhjärta skrev 2007-10-10 19:09:56 följande:
Jag hoppas att alla är medvetna om att man måste fråga om den storleken man är på jakt efter är slut!- mycket ofta kan personalen hämta till dig från lagret- så det kan se urplockat ut men ändå finnas
Japp det är ett måste, det gjorde jag men tyvärr var det mesta slut när jag var där. Men det kommer ju nya leveranser varje 30 minuter så kanske det har kommit in nya tills nu.