Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Ullaredstråden volym 4

Mikah skrev 2007-10-02 09:54:50 följande:
    Ni som har varit där. Fanns det piratregnställ istörre storlekar också typ 120 och 130? Jag såg en bild på nån som hade köpt ett regnställ med en pirat på.
    Jag kan kolla det imorgon eller på torsdag- ska nämligen dit igen enbart för att köpa ett till sådant regnställ - för framtida bruk
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-10-02 10:41:21 följande:
    Tack Smultronhjärta. Hur nära har du dit egentligen ?
    Till Gåkås har jag ungefär 3 korta mil
  • Smultronhjärta
    obelix skrev 2007-10-02 13:04:25 följande:
    åhh tackar för svaren... Hoppas overallen finns kvar då vi ska dit såg en sån på tradera förut där va budet 375:-
    Det fanns mååånga kvar igår så på fredag kan du nog knipa en
  • Smultronhjärta
    Lainan skrev 2007-10-02 15:06:49 följande:
    Lägger ut mitt inlägg igen och hoppas på svar Här verkar det finnas ett gäng som kan det här med GeKås Vi ska dit den 17 november och handla det mesta (allt förutom möbler, vagn, babyskydd och inredning till rummet) till bebisen som kommer i januari. Hade tänkt köpa hela basutbudet som behövs vad gäller kläder, nappar, nappflaskor, sängkläder, leksaker mm, fram tills dess att barnet är 4 månader.Vad kommer detta att kosta? Vi hade tänkt oss ca 4´000 kr, är detta lagom eller möjligen i underkant?Vi kan hosta upp mer pengar om det behövs, men kan vara kul att veta om man är på rätt spår eller inte
    4000 kr klarar du dig absolut med om du bara ska följa listan MEN lista eller inte..Gekås brukar bli dyrt pga av allt man handlar som INTE står på listan Det fanns mycket söta bebiskläder just nu så hoppas att finns kvar även i nov.
  • Smultronhjärta
    Tösen24 skrev 2007-10-02 15:22:26 följande:
    Vet någon om denna barnvakten finns och pris??Babytalker 1010
    Vet inte om exakt den sorten finns men de barnvakter som finns kostar mellan 249 och 399 tror jag- såg bla topcom och philips igår...
  • Smultronhjärta
    9Kärleken6 skrev 2007-10-02 08:33:29 följande:
    Smultron: Nu drar du verkligen i min GeKås tarm Hahahahah . Några bilder du vill dela med dig av???
    Nu finns nio av mina Gekåsfynd i galleriet - inget märkvärdigt men ändå
  • Smultronhjärta

Peos Mamma skrev 2007-10-02 15:38:11 följande:

Regnstället vad var det för pris och storlek?? Har en liten kille född 17 feb iår.....har storlek 68/74 just nu.....kram
    Vi köpte storlek 80 vilket var den minsta storleken men vi ska köpa ett ställ till för framtiden. Sonen är nästan exakt lika gammal som din (född 27/2)och kan nog ha detta till våren eftersom han inte växer särskilt fort.
    Kostar 199:-
  • Smultronhjärta

Jag ska förbi Gekås imorgon på vägen till Göteborg så jag kan dra ett varv förbi jackorna och spana in skiddressar då..
    Igår när jag var där såg jag flera saker med den lilla röda traktorn till buspriser..musiksagan kostar 49,95 vet jag

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4