Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Ullaredstråden volym 4

AlexandraLuleå skrev 2007-10-02 20:23:48 följande:
    har två saker till jag undrar som du kanske kan titta på om du hinner? *vore hemskt snällt*har dom sånna där "väggdekortioner" och vilka olika finns det? (minns inte vad det heter) och om dom har bärsjalar?
    wallis??
    bärsjalar finns inga..endast en bärsele från Gekås eget bebismärke babyboom och kostar 109kr
  • Smultronhjärta
    chillie skrev 2007-10-02 23:07:29 följande:
    Är det någon som ska till Gekås i dagarna och vill kolla efter en sak till mig? Jag söker en fleecefilt av märket Tactus som jag har hört ska finnas där. Själv bor jag i Skåne så det är ju en bit dit tyvärr. Det finns bild på filten på min presentationssida.
    Vi har köpt filtar till sonen av det märket på Gekås tidigare men jag kan slänga ett öga ifall jag ser den IDAG - igen
  • Smultronhjärta

God morgon! Så var jag ju på Gekås igår igen och jisses vad folk där var - det var nästan så att jag tänkte vända i dörren och åka en annan dag..
    I allafall så såg jag inga filtar från Tactus men dessa filtar har funnits länge så de kan nog komma igen..
    Skiddressar kostade runt 299:- tror jag såg ngt billigare oxå..Dressarna med rutiga byxor såg jag ett fåtal av 399:-
    Enbart rutiga byxor hängde på ett ställ med.
    Cykelsitsar finns på Gekås och våra resväskor är alla köpta på Gekås märke: Carlton.. Givetvis finns det billigare varianter med

• Smultronhjärta

Glömde säga att de har fina strumpor till barn med halkpluttar på och söta bebisfiltar -var tvungen att köpa ett retro vitt med bruna hjärtan till framtida barn..
    Wallies såg jag inga, fast wallies enligt mig är sådana som man kan sätta upp, plocka ner och sätta upp igen. Fast jag sprungit förbi spindelmannen och ngn sessa tidigare när jag varit där liknande wallies.
    Jag löste igår ut mig för 399:- - det ni

• Smultronhjärta
    Valkyriia skrev 2007-10-04 09:30:40 följande:
    har de tapeter där? -en undrande-
    Jag har aldrig sett tapeter där men däremot mkt billig väggfärg - kommer inte ihåg vad den kostar men alla manliga i sällskapet sa att det var ett bra pris
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-10-04 10:22:29 följande:
    Smultronhjärta. Vad köpte du igår då? Hittade du regnställ?
    Japp, jag bytte faktiskt och tog en storlek större - tur att jag inte väntade till nästa vecka för då hade nog "mitt" varit slut.. De hade fått in flera andra fleccefodrade regnställ oxå jättefina ljusblå/brun, rosa/brun, grå/svarta/orange..Men maken skulle ha ett med döskalle så..
    Sen köpte jag svarta kronljus- har letat halvt ihjäl men hittade dem på Gekås till reapris (ja, de har rea på Gekås )
    Och så halkstrumpor i massor!
    That´s it - fixade inte att va där mkt längre eftersom alla bussresor är där sista vardagarna i veckan..Tacka vet jag måndag kväll!
  • Smultronhjärta
    ia31 skrev 2007-10-04 10:47:14 följande:
    Smultronhjärta: åhhh tack smultronhjärta kollade du inte efter den där röda jackan jag bad dig?danka25: har du snälla lust att kolla efter en röd vind jacka i märket on the peak i strl xl snälllllllllla
    Jo, kollade faktiskt, glömde säga det..Såg ingen röd vindjacka (inte många vindjackor faktiskt) från on the peak men många vinterjackor utav samma märke- så mitt tips är att fråga personalen när man är där..lagret är ju jättestort och jag vet många som inte hittar sin size/färg och struntar i det. De gångerna jag hittar klädesplagg som jag vill ha i en annan storlek får gekåspersonalen jobba
  • Smultronhjärta
    ia31 skrev 2007-10-04 11:10:00 följande:
    Smultronhjärta: ahha okej tack så mycket fanns det någon röd jacka annars då nåt liknande?
    Jag såg inte så mycket rött faktiskt, det var mest "höstiga" färger som brunt, svart, grönt, grått etc. Men det kan mycket väl finnas röda jackor - jag orkade inte tränga mig in i mitten bland alla skåningar, ja det var måånga med skånsk dialekt där igår
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4