Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Ullaredstråden volym 4

chillie skrev 2007-10-04 15:35:42 följande:
    Bara så att alla vet det nu så är Smultronhjärta ett filtproffs
  • Smultronhjärta
    MammaSandra skrev 2007-10-05 09:35:16 följande:
    En fråga till er alla erfarna gekås shoppareHar tänkt att åka och shoppa på måndag eller tisdag, vilken dag och tid tror ni är bäst? Har alltid annars åkt så jag är där vid 7 tiden på morgonen. Kanske bäst så eller vad tycker ni??
    Vid den här årstiden så tror jag nog att du är rätt ute oavsett om du väljer måndag eller tisdag- jag hade valt måndag och eftermiddag men har man långt att åka och ska handla mycket så är nog morgonen att rekommendera.. Brukar vara ok med trängsel om man "hänger på låset" för att sen runt 10-11 bli tjockt med folk..Men som alltid så handlar det lite om tur oxå -ibland kan det vara lite med folk när man tror att det ska va mycket och tvärtom
  • Smultronhjärta
    Lindizz skrev 2007-10-05 12:16:22 följande:
    Jag ska till ullared imorrn...någon som köpt den där nallen från Fisher Price som man kan klämma på o den berättar vad de är för kroppsdel...o sjunger huvu axlar knä o tåå....någon som vet vad den kostar där nere??
    Den kostar 249kr
  • Smultronhjärta
    jesset skrev 2007-10-07 18:04:59 följande:
    hade dom mycket sngga jackor el?inredning saker då?
    Inredningssaker finns det massor av! Mycket fina grejer från Sagaform, stort utbud av ljus,lyktor, höganäs finns det lite av, mique.. Sen finns det mkt "skämtprylar" tex ölhjälm, spritspel etc..
  • Smultronhjärta
    virrr skrev 2007-10-07 19:26:57 följande:
    Jag tror dom är vid baby grejorna vid kassorna nästan
    Baby har flyttat till en del nu så det är jämte leksakerna nu
  • Smultronhjärta

Jag tror att anledningen till att det var urplockat igår beror på att det var extremt med folk där fre-lör..Kompisar som jobbar där sa att det var äckelmycket folk från öppning till stängning..Så därför hade man kanske inte hunnit plocka ikapp igår..

• Smultronhjärta

Får väl se ifall det är urplockat idag med..det är ganska skönt att åka dit när man inte har en meter lång inköpslista utan bara kan gå runt och kika..Det är nästan så att man inte störs av att det är trångt med folk då

• Smultronhjärta

Jag tror inte att det är utplockat, dessutom tror jag att det finns hopp om NYA saker- brukar springa på sådana på onsdagar/torsdagar..
    Själv ska jag leta efter julklappar idag- gott att få det avklarat redan nu

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4