Ni i vecka 5-6, hur gravida känner ni er?
jag är så himla trött av mig seg orkar inte göra någonting.
jag är så himla trött av mig seg orkar inte göra någonting.
det är ju så att magen svullnar upp lite, alla tarmarna och sånt skit. men det är ju inte livmodern som växer.
jag har fått endel finnar.inge kul, vill inte ha det.
idag har jag mått illa hela dagen. har inte ätit något sen frukost,får inte i mig något för jag är inte hungrig. har fått en massa fula finnar. trött hela tiden. plis att min mamma vill att jag ska ta bort barnet.
En Liljekonvalj
du var alltså en hel vecka mindre än du trodde, kunde ni redan höra hjärtljuden. jag ska på vil imorgon.ska bli jätte kul
hej alla tjejer. jag gjrde ju ett vul idag och såg den lilla där inne. men jag hoppade oxså bakåt en vecka så jag trodde att jag var 7+5 idag men jag är nu 6 ½ eller nästan 7 sa hon,det är svårt att mäta så hära i början med lite suddiga kameror. hon typ kollade i två sekunder. jag betalade 200 kr men fick ju knapps se något.
allts¨å hon sa inget om nånting bara hej hopp upp jag såg bebisen i några sekunder.kom på en sak,hon sa liksom inget om när jag vart gravid och så,tycker att det skulle ju ha varit roligt att veta.tycker att hon var jätte dålig,200 kr för att se i några sekunder bara. men hon kanske inte ville störa,hon sa inget när bf är häller så jag vet inte vilken vecka jag är i. men jag räknar från lördag att jag är 7 veckor precis. så får man väll se på det riktiga ul.
jo precis. men jag kommer ju inte attgå dit någe mera. det var ju privat. jag ringde och bokade tid på kvinnohälsan. men fick du någon bild eller så. hos hon jag var hos hade dom inte sånt. tråkigt.
jag vet inte när det blir av i maj. men det får man ju reda på senare. men jag räknar med nu så att jag är i vecka 7 på lördag. så slipper man bli besviken senare.
jo jag vet jag skulle ha sagt något men jag våade inte. men min mamma frågade om man kunde få någon bild, tråkigt att man inte får det, med tanke på att det är privat.
jag hade fick min sista mens den 25 juli
eller det kanske var den 28 juli
kramar till er som fått missfall. jätte tråkigt