• aabb

Ni i vecka 5-6, hur gravida känner ni er?

Själv har jag inte mycket känningar alls just nu...lite bara (orolig för missfall, ltie bruna flytnignar också)... Ni andra!?

• Svar på tråden Ni i vecka 5-6, hur gravida känner ni er?
  • hummliz

jag är i vecka 6+3 tror jag och jag känner inte mycket jag heller!! Lite ömma bröst, främst på kvällen och just när jag vaknar!! Mensvärk ibland, inatt hade jag krampaktig smärta i nån minut...I söndags hade jag en brun/röd/rosa flytning när jag gick på toa, men jag fick inget i trosan bara på papperet.

Var på vul när jag var i vecka 5+3, alltså en vecka sen och då såg dom inget. Så jag ska dit på tisdag igen..är riktigt nervös då jag inte känner mig gravid alls...usch..

Vilken vecka är du i?

• aabb

jag är i 5+1 eller 5+3 (ungefär)...har du oxå haft missfall?

• hummliz

Nej, inget missfall. Det här är min första graviditet..som jag hoppas på ska gå vägen!!

Kan du inte få komma på vul om nån vecka då?? Kan ju kanske lugna dig eller i västa fall bekräfta ett missfall...det är det jag hoppas på . Antingen får jag se ett foster eller så får jag helt enkelt ta smällen...men ajg hoppas innerligt att det inte är så...

• olympia71

uj uj... jo känner av det gör man ju.
    mår illa HELA TIDEN. middagen igår fick jag upp. fryser och har ont i ryggen. hungrig hela tiden men så fort jag äter något mår jag illa...

• annex

känner ingenting men gjorde jag inte sist heller, mådde toppen hela graviditeten , ibland önskade man att man kunde må lite dåligt för att känna att man är gravid.
    Man blir ju så orolig att nått ska vara fel

• Me o Mike

Såg dom inte ens en hinnsäck?

hummliz skrev 2007-09-05 13:11:42 följande:
    jag är i vecka 6+3 tror jag och jag känner inte mycket jag heller!! Lite ömma bröst, främst på kvällen och just när jag vaknar!! Mensvärk ibland, inatt hade jag krampaktig smärta i nån minut...I söndags hade jag en brun/röd/rosa flytning när jag gick på toa, men jag fick inget i trosan bara på papperet.Var på vul när jag var i vecka 5+3, alltså en vecka sen och då såg dom inget. Så jag ska dit på tisdag igen..är riktigt nervös då jag inte känner mig gravid alls...usch..Vilken vecka är du i?
  • hummliz

MulleNuh:

Antar att dom gjorde det...hon sa inte specifikt att det var hinnsäcken men hon sa att man såg att det var en graviditet men hon såg inget foster.

Har läst en massa inlägg om att det bara är hinnsäcken som syns...vart orolig att jag inte var gravid då. Men å andra sidan sa hon att det inte var ett utomkveds så jag antar att det var hinnsäcken...krångligt..jag vet...:(( Hoppas att det syns nåt på tisdag när jag ska dit igen...

• Me o Mike

Mmm.. Det händer ju mycket i vecka 6 som du va på vul. Så dom ser säkert nåt litet foster nästa vecka!

• MsBeauty

Jag är i vecka 5+5 och jag mår illa och spyr hela tiden! Det började igår och är riktigt jobbigt, jag kan inte ens gå i närheten av köket..

Svar på tråden Ni i vecka 5-6, hur gravida känner ni er?