• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

*hahahahahahahaha* Underbart ju...

• Alexa

Nåå... Jag har inte hittat molnoverallen på en endaste butik här i närheten... Och när jag frågade hon i kassan hade hon ingen aning om vad jag pratade om...

• Alexa

Man har ju mer koll om man hänger här på FL ju...

• Alexa
    Ellenkaramellen07 skrev 2007-09-05 22:06:34 följande:
    vad är molnoveralen får nåt??? *nyfiken*
    En underbart snygg brun overall med massa moln på... Liknar Me&I otroooligt mycket...
  • Alexa
    kidA skrev 2007-09-05 22:07:49 följande:
    molnoverall
    Guuud vad fuskit det är... Vill ju oxå ha en sån ju... Är den i fleece?? Har ju inte fått se den live än...
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-05 22:07:22 följande:
    Samma här... dom tittade konstigt på mig i butiken Sen är där en som skriver och tipsar mig... "Såg att dom packade upp molnoveraller där på eftermiddan"... TYPISKT
    Guuud vad typiskt... Skall nog iväg till ytterligare en Lindex imorgon... Det finns ett gäng här omkring...
  • Alexa
    kiron skrev 2007-09-05 22:10:02 följande:
    Alla barn kommer ha moln overall!!! VILL HA DEN
    Japp... Undrar om man skall köpa en extra kanske.. *haha* I liten strl... Vem vet.. Kanske skaffar en plutt till ju..
  • Alexa
    krinzon skrev 2007-09-05 22:11:57 följande:
    kidA - Den e bara sååå fin! Är den endast till småttingar eller finns den i stora stl också???? Joinar er också förresten  Älskar shopping och speciellt till bra priser! Tyvärr har jag en förkärlek till MOLO`S kläder och dom e  ju inte billigast precis... Hoppas det kommer visas bilder här inne så att man kan få tips på shopping!!!
    Den skall tydligen finnas upp till strl 80 iaf..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-05 22:12:16 följande:
    Som tur är bor jag knappa 10 min. gångväg fr. ett köpcentrum med Lindex.Gissa vem som står och bankar på dörren kl. 10.00 imorgon!!!???...
    Jag med.. Blir promenad imorgon jaaa...
  • Alexa
    Jenniesmamma skrev 2007-09-05 22:14:20 följande:
    den där moln overalle som alla pratar om,är det nån som har bild på den? Blir nyfiken ju
    Kolla sidan innan..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)