• Alexa

Den bruna molnoverallen är ju sååå mycket snyggare.. Tycker jag..

• Alexa
    lollypop skrev 2007-11-15 10:31:40 följande:
    Ja, det hade ju varit skitsnyggt!
    Men det kanske går att vända den.. Okej att inte molnen syns då men.. Ja ja..
  • Alexa
    jossposs skrev 2007-11-15 10:53:13 följande:
    åh jag är sååååååååååå lycklig Jag har ÄNTLIGEN Fått tag i en sån brun heldress m typ hängslen över axlarna i plysch m ficka på magen i stlk 86. Ringde till kundtjänst, och TVÅ butiker i sverige hade en 86 kvar vardera, och jag lyckades få en av dem, så nu ska de skicka den till göteborg Jag är sååååååååååå glad.Så är det nåt plagg ni letar efter som ni bara MÅSTE ha, så kan ni ringa till kundtjänst och säga stlk ni är ute efter, så säger de vilka butiker som har den.020-570580 till ktj.DOCK kostar det 50 kr om man vill att de skickar den till "din" butik...  Men jag är sååååååååå glad just nu iaf
    Men jag såg såna i strl 86 i butiken i Lerum igår...
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-11-15 23:28:05 följande:
    Den där molnoverallen (tycka vad man tycka vill om den nya!)...Var ju i alla fall ett uppsving för tråden! Gu va här har babblats på idag Kommer ni ihåg att det var den bruna molnoverallen som var grunden till att tråden startades över huvudtaget!?Och "snart" är det dags för en ny tråd...NI HÄNGER VÄL MED!!!???  
    Klart vi (jag) minns... Men var det sååå länge sedan alltså.. Snart 3 månader sen.. Fatta vad tiden går snabbt..
  • Alexa
    lilllinda skrev 2007-11-16 08:24:42 följande:
    Var o handlade bodyn med ugglor o liten mjukisuggla igår, beundrade givetvis den rosa molnoverallen! Så jättefin!!
    ÅÅÅÅÅÅÅH... Vart hittade du den?? Letar ju som en tok efter den bodyn.. Har ju kärat ner mig i den totalt.. MÅSTE ha den alltså...
  • Alexa
    syrra skrev 2007-11-16 08:48:50 följande:
    Alexa: den finns i strängnäs såg den för några dagar sedan
    Det är nog liiite långt bort.. Eftersom jag bor i Gbg... Men tack ändå..
  • Alexa
    zasata skrev 2007-11-18 13:54:40 följande:
    finsn den bruna plych overollen att få tag på nån stans?
    Vilken strl???
  • Alexa
    Milla med killar skrev 2007-11-18 14:16:34 följande:
    Ni som har plyschyxorna, hur är dom i storlekarna? Mindre eller stora? Ni vet de på flick 86-122. finns bla bruna.
    Dom är små... Så gå upp minst en strl.. Man vill ju lixom ha en liten puff längst ner..
  • Alexa
    zasata skrev 2007-11-18 14:08:42 följande:
    74, finns inte på nätet i alla fall, inte vad jag kan se..
    Vet att jag såg en i 62 och en i 80.. Kollade inte så noga...
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 20:58:20 följande:
    jag har också de snickisarna de är kanonfina när de är lite sådär utsvängda . Fina fickor också. Köpte två par så hon kan ha sen också. leos mammaJättefin body som du beställt!! Beställde du att siffran skulle vara så stor på ryggen eller "ingick" det? ni som har småtjejer Var finns egentligen den *F I N A S T E* julklänningen (babystl)? Jag vill helst ha en röd och jag gillar inte för "fluffiga" klänningar. Den röda Lindex har nu är OK men inte yipeee för mig. Någon som har ngt tips?
    Jag hittade en alldeles underbar röd "julklänning" på Po.p... Spana in.. Men dottern vägrade..

http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=2894
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 21:37:05 följande:
    AlexaTACK! Precis nåt sånt vill jag ha! Enkel och fin! Tycker inte 245:- var så dyrt för att vara PoP. Hehe tur min lilla skitonge inte har vett än att säga ifrån än så det gäller att passa på att köpa det som jag gillar. Gissar att det är bara att gilla läget sen om hon bara vill ha kläder med Barbieapplikationer på .
    Ja, den är ännu finare i verkligheten oxå ska du veta..
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 21:46:28 följande:
    AlexaHaha kan tänka mig det! Hur gammal är man när man "vägrar" då? Så jag vet hur länge jag har på mig innan hon inser att hon vill välja själva . bengkeJa den gråa från PoP är ju jättefin då! Annars tyckte jag den guldiga på Lindex var gullig. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...såg de urfina stjärnkläderna i bildtråden... vågar man hoppas att det kommer ngt motsvarande till baby eftersom det finns stjärnsockar i babystl i webshoppen...?
    Hon har hunnit bli 3,5 år.. Men så himla bestämd vad det gäller kläderna är hon inte.. Har inhandlat en annan som hon gillade mer.. Var iofs inget rött i.. Men hon skall matcha storasyster som kommer ha en kjol i likadan färgställning.. Dom kommer bli sååå fina...

Det var någon som frågade efter skjorta oxå.. Jag köpte en underbart snygg festskjorta på Lindex till sonen.. Den var svart med lite glittriga ränder i.. Übersnygg alltså..

http://www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx?prodid=929600&color=457077&file=ProductImages/S0000005955846_F_W40_071002140911.jpg

Finns från 86-122, 129:-
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-11-26 09:29:13 följande:
    den skjortan är så himla fin. Den sålde de på Lindex till förra julen också... hade min stora kille då. I år har jag köpt denna åt honom... www.lindex.se/Products/Product.aspx&s... jättefin i verkligheten den också tycker jag, fast på bilden ser den jättetrist ut.O denna ska lillkillen ha www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Jag bara längtar tills han skall ha på sig den.. Dom du visade var fina dom med..  Helt underbart fint när småkillar ha skjorta på sig..
  • Alexa
    maggan75 skrev 2007-11-26 09:49:28 följande:
    Tyvärr hade de inte sonens storlek  när jag kollade sist, så jag måste kolla på ngt av de andra lindex som finns Men jag tyckte oxå den var jätte fin.
    Vilken strl är du ute efter då??
  • Alexa
    Lindadjo skrev 2007-11-28 14:55:21 följande:
    Jag la in en bild på en ny pyjamas jag inte sett tidare i bildtråden, köpte den igår. Har någon mer sett den eller är det en rykande färsk nyhet?
    Den har nog funnits typ 2 veckor eller så..
  • Alexa
    Milla med killar skrev 2007-11-28 19:13:16 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Inte är väl dessa bruna? Står ju aubergine, visst har det väl funnis bruna med?
    Dom är lila.. Visst finns/har det funnits..

Jag är nämligen ute efter strl 86...
  • Alexa
    Milla med killar skrev 2007-11-28 22:05:34 följande:
    Ni som har plyschbrallorna ,har ni tagit samma str som ni brukar eller gått upp en str?
    Jag brukar ha 104 på min dotter.. Köpte det först utan att veta att dom var små i strl.. Försent att lämna tebax.. Hon hann ju ha på sig dom en dag..
    Köpte 110 och dom sitter klockrent..
    Så då tänkte jag prova ett par i 116 oxå... GIGANTISKA.. Puffet släpade i marken..

Så en strl är perfekt att gå upp om man vill ha det där snygga puffet längst ner..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)