Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Alexa skrev 2007-09-05 22:17:47 följande:
    Förresten... Jag köpte dom coolaste camobrallorna jag nånsin sett till min lille pojk på Lindex... Å jag som egentligen inte ens gillar det... Men han är sååå cool..
    Har dem jag med och de är sååååå coola!!

Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • maruttan
    solida skrev 2007-09-05 22:26:54 följande:
    Jag gillar verkligen Lindex design och att de har så fina kläder som ändå inte kostar multum.MEN; är det ingen annan sokm tycker att vissa av kläderna har så dålig kvalité? De tappar färgen efter första tvätten, och även formen. Medan en del av deras plagg håller form och färg tvätt efter tvätt. De där stjärnkläderna som fanns i våras, de var så fina! Men tappade färgen i första tvätten, innan man ens hunnit använda dem!
    Men var det inte något "fel" på dem? Vet att det var många som reklamerade de kläderna och fick pengarna tillbaka.... Mina stjärnkläder har dock behållit färgen så det verkar ha varit lite olika.
  • maruttan
    Selmas skrev 2007-09-05 22:33:42 följande:
    maruttan skrev 2007-09-05 22:26:43 följande: Har dem jag med och de är sååååå coola!! Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?Vad fick du för de där nyfiken fråga?
    Hmmmm kommer inte ihåg faktiskt....men helt ok tror jag!
    Saraia skrev 2007-09-05 22:34:47 följande:
    har oxå börjat gilla lindex skarpt, men till skillnad fr tex pop så kan kvaliteten svikta ibland tycker jag... Men det e ju betydligt billigare! har oxå köpt de bruna hängslevelourisarna t lilltjejen. funderar på o köpa ett par till i typ 2 stl större som hon kan ha nästa höst!
    Hittar man de byxorna på tjej eller killsidan? Och i vilka storlekar finns de?
  • maruttan
    miniGrynet skrev 2007-09-06 02:02:45 följande:
    maruttan skrev 2007-09-05 22:26:43 följande: Har dem jag med och de är sååååå coola!! Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?Är det dom som har en vit stjärna på höften du menar? Dom finns i alla fall i massor i vår Lindex, har funnits länge. Men iofs, kom på nu, jag går ju på bebis-avdelningen fortfarande.Vet inte om dom finns i större storlekarna.
    Nej de här har ingen stjärna och finns ( fanns?) från stl 86 och uppåt! Någon som har sett dem i butik nu?
  • maruttan
    Linn och Robin skrev 2007-09-06 16:39:56 följande:
    Köpte finfina koftan från Lindex till Gabriel, (mössan är även därifrån).
    Sööööt kille!! Var är mössan ifrån? Den var ju jätte tuff!!

Måste nog ta mig till Lindex en sväng imorgon och spana lite efter de hängselbyxorna i velout! Sååååå snygga ju!!
  • maruttan
    charmmiss skrev 2007-09-06 16:52:30 följande:
    maruttan, mössan var ju oxå därifrån köpte sådana rutiga byxor innan sommar till dottern, de var inte exakt likadana, (snyggare:) men nu när det är dags att använda dem är de för korta, typiskt, syr kanske dit mudd nedtill.
    Toppen!! Har du köpt den oxå nu eller var det länge sen? Tänkte om den finns i butik nu?
  • maruttan

Hallå! Åter från dagens Lindex shopping, blev den blå stjärnmössan, ett par svarta velourbyxor och en blå stjärntröja!
    Hittade tyvärr inga bruna hängselbyxor

Ingen som ska till Lindex i helgen?

• maruttan
    Fossing skrev 2007-09-07 19:03:29 följande:
    maruttan skrev 2007-09-07 18:57:53 följande: Hallå! Åter från dagens Lindex shopping, blev den blå stjärnmössan, ett par svarta velourbyxor och en blå stjärntröja! Hittade tyvärr inga bruna hängselbyxorIngen som ska till Lindex i helgen?Jag tänkte shoppa velourbyxorna imorgon. Har hört med Lindex kundtjänst på nätet i vilka butiker byxan ska finnas, hoppas deras info stämmer.Vart bor du?
    Arboga så min närmaste butik är Köping.....
  • maruttan
    Alexa skrev 2007-09-07 20:25:15 följande:
    Oj oj oj.. Vad det skrivs... Min butik som ligger typ 10 minuters gångväg härifrån är ju dösega... Inte ens plockat fram några molnoveraller här inte... Och inte "Molo".klänningen heller... Medans butiken i grannkommun är HELT underbara och gör allt... Har allt och är så trevliga så det är inte sant...Vet inte om jag skall shoppa dom där stjärnlånkisarna... Vad var priset på dom??
    Stod och klämde på dem i butiken idag och de var verkligen jättefina!! Ska hämta ut mitt paket från Lindex imorgon så då kan jag rapportera om hur de sitter oxå! Tror de kostade 99
  • maruttan
    Selmas skrev 2007-09-07 22:21:23 följande:
    Veloursnickisarna om någon vill se!Stl 86 & 104 på mina barn på 1½ & 3 år!
    Åh vad fint!! Jag har ju beställt den gröna molntröjan oxå till min pojke så med de byxorna till kommer han ju att bli såååå fin!! Om jag nu hittar några byxor också....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)