Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Bild på hängselbyxorna finns på sidan 85! Puffar för min fråga igen... Ingen som ska till Lindex imorgon som vill köpa de velourbyxorna till mig i stl 86??

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • maruttan
    2007 Mamma skrev 2007-09-08 23:42:29 följande:
    Bild på hängselbyxorna finns på sidan 85! Puffar för min fråga igen... Ingen som ska till Lindex imorgon som vill köpa de velourbyxorna till mig i stl 86??TACK! Oj va fina dom var! Vart kommer moln-tröjan (märke)???
    Misstänker att den är från Meandi!
  • maruttan

Jag tog en rövare så här sent på lördagskvällen! Men är det någon som vill anmäla så varsågoda....

• maruttan
    miniGrynet skrev 2007-09-09 00:13:49 följande:
    Självklart inte, mest menat som en liten varning till dig för att du inte ska råka illa ut!
    Tack! Men jag orkar faktiskt inte ens oroa mig! Jag VILL ha tag på de där byxorna...men jag har inte ens fått något napp ännu så det kanske var förgäves...
  • maruttan
    Snorky skrev 2007-09-09 00:39:07 följande:
    maruttan skrev 2007-09-09 00:20:49 följande: Tack! Men jag orkar faktiskt inte ens oroa mig! Jag VILL ha tag på de där byxorna...men jag har inte ens fått något napp ännu så det kanske var förgäves...i Marieberg finns de om du har vägarna förbi. Jag är inte hemma o ska inte till Lindex imorrn för omväxlighetens skull! Har bara varit där varje dag sen i onsdags! Så tänkte att det var dags med en vilodag! Ska dock till Västerås på måndag om planerna inte ändras!
    Hmmm vet inte hur jag ska lura med mig mannen dit idag.... Måste nog vänta tills på fredag när jag är ledig!
  • maruttan
    philmKarin skrev 2007-09-13 17:46:37 följande:
    Åkte hela vägen in till stooora stan idag för att handla och jag hittade de fina gubbrutiga/rosa byxorna i rätt storlek till min plutta och passade på att köpa en stjärnbody som jag kanske gör om till tröja .Kikade även in på stjärnkläderna på KappAhl och fick med mig ett armégrönt set ut. Fick dessutom 25% rabatt på byxorna för att jag gick med på att få KappAhl-spam till mobilen Bilder finns i galleriet!
    Åh vad snyggt det stjärnsetet från KappAhl var! Vilka storlekar fanns det i ??
  • maruttan
    tjejk skrev 2007-09-14 11:36:14 följande:
    Såg att de aldrig haft stjärntights och body i stl 80 på nätshoppen men visst finns det eller har jag bara inbillat mig det?Har för mig att någon la ut en bild på en jättegullig unge i just de kläderna hmmm Någon som vet
    De börjar väl på stl 86 har jag för mig?!
  • maruttan
    lollypop skrev 2007-09-16 11:41:18 följande:
    maruttan skrev 2007-09-16 11:39:50 följande: På tal om tradera och utrops priser...kolla in KöpNu på den här auktionen...kostar de inte 129:- nya?www.tradera.com/Velour_hangselb yxor_helt_NYA_...#picRätt!Men går det så går det...
    Jo absolut men jag blir ändå lite chockad!
  • maruttan

En fråga angående damkläderna (ifall det är någon som kollar på sånt ) jag letar efter en cardigan liknande den här men helt slätstickad....

Är det någon som har sett en sådan??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)